Niemiecka sieć handlowa otworzyła na Karłowicach swój siódmy market w stolicy Dolnego Śląska. Ósmy buduje przy ulicy Grabiszyńskiej. Powstaną też kolejne – w skali kraju chce w ciągu najbliższych lat potroić liczbę realizowanych sklepów.
Aldi Sp. z o.o. ograniczył otwieranie nowych dyskontów spożywczych z powodu epidemii koronawirusa. Wrócił już jednak do realizacji założonych planów. Zapowiedział nawet trzykrotny wzrost otwieranych sklepów do końca 2022 roku.
– Oczywiście jest to uzależnione od wielu zmiennych i dajemy sobie prawo do bieżącej aktualizacji – podkreśla Oktawian Torchała, CEO Aldi w Polsce.
W tym celu sieć szuka działek i lokali o minimalnej powierzchni 800 mkw. Dotychczas rozglądała się za nimi w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski. Jednak w związku z m.in. utworzeniem biur regionalnych w Krakowie, Lublinie, Gdańsku oraz Szczecinie rozszerza ekspansję na cały kraj. Dotychczas zrealizowała w Polsce 141 sklepów (od stycznia do lipca 2018 roku przebudowała niemal 70 z nich). W zeszłym roku otworzyła ich sześć, a w tym już cztery.
mat. pras.
Nowe sklepy i kupiony teren we Wrocławiu
Aldi jest obecny również we Wrocławiu. 8 maja otworzył swój siódmy market – o powierzchni sprzedaży około 1 000 mkw., przy ul. Długosza na Karłowicach. O szczegółach pisaliśmy w kwietniu.
Za to w maju donosiliśmy o starcie budowy ósmego sklepu. Piętrowy obiekt powstaje przy ul. Grabiszyńskiej, w sąsiedztwie dawnej Fadromy.
fot. RafalM8
Baumatech Sp. z o. o.
Na tym nie koniec. W grudniu informowaliśmy, że sieć zakupiła nieruchomość przy ul. Zwycięskiej na Partynicach, gdzie miał powstać hotel. Plan miejscowy przewiduje tam obiekty handlowe, wypoczynkowe, czy turystyczne.
fot. Jakub Zazula