Lato obfituje w nowe otwarcia w Designer Outlet Kraków. Wśród nowych najemców już znalazły się marki odzieżowe TOP Secret, Green Point (obie marki w jednym sklepie), Medicine, Marc O’Polo. Na lokal w Designer Outlet Kraków zdecydowały się także W. Kruk – marka biżuteryjna oraz biuro podróży TUI. Miejsce to wybrała również firma Villaro – oferująca stylowe akcesoria i elegancką odzież męską. 25 sierpnia otworzy się Kraviec – z modą męską, a ponadto szyjący garnitury na miarę. Deweloper zapowiada kolejne otwarcia jesienią tego roku.
– „Bardzo cieszymy się, że wraz z nowym sklepem outletowym w Krakowie otwieramy kolejny ważny punkt na mapie Polski. Dzięki temu marka Marc O’Polo staje się jeszcze bliższa naszym klientom, którzy mogą odkrywać naszą ponadczasową casualową modę w wyjątkowo przyjaznej atmosferze” – mówi Niklas Simon, Coordinator Trade Marketing, Marc O’Polo License AG.
Zlokalizowane przy ulicy Galicyjskiej w Krakowie centrum outletowe, w połączeniu z dwoma parkami handlowymi Atut, tworzy zintegrowaną strefę zakupową. Obiekt dysponuje 2000 miejsc parkingowych, w tym naziemnych i podziemnych.
W pobliżu kompleksu handlowego znajdują się dwie bardzo istotne dla infrastruktury miejskiej arterie – autostrada A4 (Wrocław–Kraków–Rzeszów) oraz droga ekspresowa S7 (Gdańsk–Warszawa–Kraków). Ułatwieniem komunikacyjnym dla osób korzystających z transportu zbiorowego jest przystanek autobusowy zlokalizowany na terenie kompleksu handlowego.
Na powierzchni przekraczającej 19 000 mkw. ale dla ponad 120 marek, które będą oferować tam modę oraz produkty związane ze stylem życia. W porównaniu do standardowych sklepów ceny w Designer Outlet Kraków będą zawsze o 30–70% niższe.
Centrum zaplanowano w taki sposób, aby stało się nie tylko miejscem zakupów, ale również strefą spotkań dla całej rodziny. Znajdą się w nim restauracje i kawiarnie, oferujące różnorodną kuchnię.
– „»Szyjemy« ofertę sklepów na miarę współczesnych potrzeb Polaków i turystów odwiedzających nasz kraj, zainteresowanych zakupami w centrum typu outlet. Chcemy, aby wszyscy nasi klienci mogli korzystać z różnorodności oferty, która zaspokoi różne gusta i potrzeby. Nowe sklepy udzielają wyjątkowych rabatów, dzięki czemu doświadczenie zakupowe staje się jeszcze bardziej interesujące” – mówi Karolina Imiolska, Marketing Manager, ROS Krakow Management Sp. z o.o.
Inwestorem Designer Outlet Kraków jest KG Group, holding specjalizujący się w budownictwie komercyjnym i mieszkaniowym. Zarządzaniem oraz wynajmem obiektu zajmuje się ROS Retail Outlet Shopping, jedna z wiodących europejskich firm w doradztwie dotyczącym nieruchomości handlowych oraz w zarządzaniu centrami handlowymi, w tym innowacyjnymi konceptami zakupów outletowych.
Jesienią w Designer Outlet Kraków otworzą się kolejne nowe sklepy.