Marathon International Logistics buduje centrum e-commerce w Kostrzynie pod Poznaniem

Orzech

Jedno z najnowocześniejszych centrów e-commerce w Polsce jest już ukończone w ponad 60%. Jeszcze w tym roku firma Marathon International Logistics odda do użytku obiekt o powierzchni 20 000 mkw., zlokalizowany w Kostrzynie, pod Poznaniem.

Na terenie swojej siedziby Marathon International Logistics buduje w pełni zautomatyzowaną, ogrzewaną halę magazynową o powierzchni 20 000 metrów kwadratowych. Będzie ona posiadać wydzieloną część socjalną, a także 500 mkw. powierzchni biurowej, 15 doków rozładunkowych dla samochodów ciężarowych i 3 doki dla vanów. To jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu jaki powstaje w Polsce.

Jego przewagą jest doskonała lokalizacja – znajduje się bezpośrednio przy wjeździe na trasę S5 i A2, łączącą Trójmiasto z Wrocławiem i Warszawę z Berlinem. Dzięki temu transport z powstającego centrum e-commerce będzie bardzo łatwy w dowolną stronę świata.

– Prace na budowie naszego centrum idą bardzo sprawnie. Obiekt został już ukończony w ponad 60%. Uzyskał on już wstępną szczelność, obecnie trwa montaż instalacji elektrycznej i mechanicznej. W najbliższych dniach generalny wykonawca będzie prowadził prace związane z wylewaniem posadzek. Zgodnie z przyjętym harmonogramem w maju powinniśmy być gotowi i otrzymać pozwolenie na użytkowanie. Oddanie naszego centrum e-commerce będzie dopełnieniem naszego Marathon City, w którym już teraz posiadamy własną halę magazynową, stację serwisową, benzynową, biura, myjnię oraz parking dla swojej floty – informuje Emil Lisowski, CEO Marathon International Logistics.

– Nowoczesne centrum e-commerce będzie zwieńczeniem naszego Marathon City, w którym już teraz posiadamy własną halę magazynową, stację serwisową, benzynową, biura, myjnię oraz parking dla swojej floty. Jesteśmy jedyną firmą w tej części Europy, która posiada tak rozbudowaną infrastrukturę. Dzięki niej jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową obsługę naszym klientom – dodaje Lisowski.

Budynek centrum e-commerce będzie miał 18 metrów wysokości oraz sześciopoziomową, zautomatyzowaną strefę konfekcjonowania z wydzieloną strefą wysokiego składowania. Na jego dachu znajdą się też panele fotowoltaiczne, które pozwolą pozyskiwać energię z promieni słonecznych. W obiekcie będą możliwe procesy pick&pack, konfekcjonowania i obsługi zwrotów, etykietowania, copackingu oraz przygotowywania zestawów do wysyłki.