Sieć sklepów ALDI kontynuuje swoją ekspansję w naszym kraju. Sukcesywny rozwój jest jednym z celów strategicznych, który ALDI Polska realizuje konsekwentnie od lat. Dzięki temu jeszcze w tym roku zostanie przekroczony pułap 400 sklepów w skali całego kraju. Tylko w samym październiku na mapie naszego kraju pojawiło się 9 nowych lokalizacji.
• W październiku ALDI rozbudowało swoją sieć w miastach, gdzie klienci już dobrze znają markę i jej ofertę: Poznań, Dąbrowa Górnicza, Gdańsk, Włocławek
• Na liście październikowych otwarć znalazły się również całkowicie nowe miejsca: Syców, Gostyń, Skierniewice, Słubice oraz Luboń
– „Taką strategię będziemy kontynuować w 2026 roku. Mamy już zaplanowane kilkadziesiąt nowych sklepów. Każde nowe otwarcie to powód do radości i dumy, a przed nami już niebawem świętowanie wyjątkowego wydarzenia – start 400. sklepu w Polsce. Warto również wspomnieć o innym istotnym kamieniu milowym w rozwoju naszej sieci, czyli otwarciu trzeciego centrum dystrybucyjnego w Emilianowie, zaplanowanym na I kwartał nowego roku” – podkreśla Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji.
– „Uruchomienie centrum pozwoli nam zwiększyć wydajność operacyjną i zoptymalizować koszty. Inwestycja w rozwój sieci logistycznej połączona ze stabilną ekspansją sprawi, że będziemy jeszcze bliżej naszych klientów” – dodaje.
Październikowe otwarcia przyniosły największy wzrost liczby sklepów ALDI w województwie wielkopolskim – tutaj pojawiły się aż trzy nowe placówki, dzięki czemu ich łączna liczba w tym regionie wynosi już 38.
Do 43 wzrosła liczba sklepów w województwie dolnośląskim, a w przypadku województwa śląskiego to już prawie 80 sklepów.
Powierzchnia każdego z najnowszych ALDI wynosi średnio 1000 mkw. Sklepy są przygotowywane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość. Jest ona widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, asortymentu oraz jego ekspozycji.
Sieć dba również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba, czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów oraz intuicyjne w obsłudze butelkomaty. Na odwiedzających czekają również komfortowe parkingi, a z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, ograniczając do minimum poziom bodźców dźwiękowych.
ALDI w Polsce
ALDI w Polsce posiada prawie 400 sklepów i zatrudnia ponad 4 700 pracowników. Firma stawia na długoterminowe, uczciwe i rzetelne relacje biznesowe ze swoimi dostawcami oraz na spełnianie wymogów przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord, jednego z wiodących międzynarodowych detalistów.
Firma oferuje klientom w ośmiu krajach Europy wysokiej jakości produkty w najniższych możliwych cenach. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.