Niemiecka sieć Woolworth otwiera kolejne dwa sklepy w Polsce

Orzech

Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne lokalizacje w Polsce. 21 listopada zostały otwarte dwie, nowa placówki o powierzchni sprzedaży ponad 800 metrów kwadratowych, które zlokalizowane są w Garwolinie i Mikołowie. Sieć liczy w Polsce teraz 37 sklepów.

Sklep Woolworth w Garwolinie mieści się przy ulicy Traktu Lwowskiego 162. Placówka w Mikołowie mieści się przy ulicy Rybnickiej 5.

W obu lokalizacjach na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 800 metrów kwadratowych.

Sieć w liczy w Polsce obecni 37 sklepów. Można je spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.

Przed końcem roku ruszy dziewięć nowych sklepów tej sieci. Z okazji otwarci na klientów w nowych sklepach czekają specjalne promocje.

Planowane otwarcia to:

• Ostrów Wielkopolski: ul. Jerzego Ofierskiego 1, otwarcie 28. listopad 2024,

• Świdnica ul. Przemysłowa, otwarcie 30. listopad 2024,

• Ostróda ul. Składowa 2, otwarcie 5. grudzień 2024,

• Zabrze: ul. Mielżyńskiego, otwarcie 5. grudzień 2024,

• Bielsko-Biała: ul. Warszawska 186, otwarcie 5. grudzień 2024,

• Jelenia Góra: aleja Jana Pawła II 17, otwarcie 5. grudzień 2024,

• Rzeszów: ul Pułkownika Leopolda Lisa-Kuli 19, otwarcie 12. grudzień 2024,

• Chojnice: ul. Podmiejska 2a, otwarcie 13. grudzień 2024,

• Radom: ul. Bolesława Chrobrego 1, otwarcie 19. grudzień 2024.

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech

Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.