Sklepy odzieżowe Mohito i Cropp oraz dyskont Pepco podpisały umowy najmu z Parkiem Handlowym Arena w Gliwicach. Wkrótce otwarcia.
Sklepy Mohito i Cropp należą do firmy LPP S.A, lidera wśród polskich firm odzieżowych, który od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. W Arenie do tej pory działały dwa sklepy należące do LPP – Reserved i House.
Pepco natomiast, to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Jest to jedyny tego typu operator niespożywczy w Polsce.
Sklep Mohito zajmie powierzchnię 297 m2, Cropp – 367 m2, a Pepco – 357 m2.
„Bardzo się cieszymy, że kolejne silne marki dołączyły do mocnej listy najemców Parku Handlowego Arena. Naszym celem jest ciągłe poszerzanie i dywersyfikacja portfela w zarządzanych przez nas obiektach tak, aby Klienci przychodzący do Centrów, mogli otrzymać kompleksową i dobrą jakościowo ofertę - mówi Sylwia Wiszowata – Łazarz, Senior Marketing Manager w DTZ Management, która zarządza PH Arena.
Park Handlowy Arena został otwarty w 2006 roku. Ma silną pozycję na rynku lokalnych centrów handlowych – ponad 70% lojalnych klientów. Galeria handlowa liczy 75 sklepów oraz 3 kawiarnie i restauracje. W ofercie Parku znajdują się bardzo silne sklepy, tzw kotwice (Carrefour, Decathlon, Norauto i Leroy Merlin). Cała powierzchnia handlowa Areny wynosi 28 918 m2, a parking należący Parku pomieści 1300 samochodów.
DTZ, zarządzająca Parkiem Handlowym Arena, to międzynarodowa firma doradcza, zajmująca się między innymi kompleksowym zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi. W Polsce spółka DTZ zarządza 21 obiektami handlowymi, 14 biurowcami i 8 magazynami (ponad 1,1 miliona mkw. wynajmowanej powierzchni). DTZ odpowiada za koordynację współpracy z ponad 2500 najemcami.