Mat. prasowe

Nowe perfumerie, modernizacja istniejących – rozwój Douglas-a w Polsce

SAD

Dwie nowe lokalizacje, re-otwarcie po modernizacji jednego z ważniejszych punktu w Warszawie – Douglas intensyfikuje działania w Polsce.

DOUGLAS, wiodąca omnichannelowa destynacja w segmencie premium beauty, intensyfikuje swoją obecność w kluczowych lokalizacjach handlowych w Polsce. 25 września marka otworzyła dwie nowe perfumerie – w Galerii Auchan w Gdańsku oraz w Galerii Sonata w Sochaczewie – a dzisiaj świętuje re-otwarcie po modernizacji w warszawskim CH Blue City.

Nowe i zmodernizowane lokalizacje zostały zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem DOUGLAS beauty store, który łączy elegancki, współczesny design z wygodą zakupów i innowacyjnymi rozwiązaniami omnichannelowymi. Każda z perfumerii oferuje szeroki wybór produktów marek premium, m.in. Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills, Lancome, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Sol de Janeiro, a także DOUGLAS COLLECTION.

Wnętrza perfumerii zostały zaprojektowane z uwzględnieniem nowoczesnych, proekologicznych technologii. DOUGLAS spełnia globalne standardy ESG, dążąc do minimalizacji wpływu na środowisko oraz wyznaczania kierunków zrównoważonego rozwoju w branży beauty.

Mat. prasowe

DOUGLAS nieustannie rozwija także swój model sprzedaży w duchu omnichannel, oferując klientom pełną integrację doświadczeń zakupowych online i offline.

Nowe perfumerie DOUGLAS powstały w starannie dobranych lokalizacjach, zapewniających dogodny dostęp zarówno mieszkańcom miast, jak i odwiedzającym z całego regionu. Salon w Galerii Auchan Gdańsk przy ul. Szczęśliwej 3 mieści się w jednej z najlepiej skomunikowanych części miasta, z łatwym dojazdem zarówno samochodem, jak i transportem publicznym. Perfumeria w Galerii Sonata w Sochaczewie, zlokalizowanej przy ul. Warszawskiej 119, znajduje się w centralnej części miasta, tuż przy głównych arteriach komunikacyjnych. Z kolei zmodernizowana perfumeria w warszawskim centrum handlowym Blue City – jednym z największych obiektów handlowych stolicy – usytuowana przy Alejach Jerozolimskich 179, oferuje szybki i wygodny dojazd z różnych części Warszawy oraz aglomeracji miejskiej.

Z okazji otwarć i re-otwarcia, na klientów czeka szereg atrakcji i ofert specjalnych dostępnych z kartą Douglas – m.in. 20% rabatu na perfumy i pielęgnację przy zakupach od 99 zł (oferta obowiązuje w dniach 25–26 września), a także promocja 3 za 2 na produkty z linii Douglas Collection. Dodatkowo, 25 września, 100 pierwszych klientów posiadających kartę Douglas, którzy dokonają zakupów za minimum 199 zł, otrzyma w prezencie torbę Summer z upominkami o łącznej wartości 650 zł (lub do wyczerpania zapasów).

Inf. prasowa