Decathlon w Magnolia Park został otwarty po rozbudowie. Po zmianach sklep ma ponad 4000 mkw. powierzchni. Oferta sklepu wzbogaciła się o nowe dyscypliny m.in. triathlon i żeglarstwo. Powiększył się także serwis sprzętu sportowego, a przymierzalnie zyskały na nowoczesności.
Decathlon właśnie rozbudował sklep na terenie Magnolia Park o piętro, dzięki czemu sklep powiększył się do ponad 4000 mkw. Dzięki nowej przestrzeni znacznie rozszerzyła się oferta produktowa i zostały wprowadzone kolejne udogodnienia dla klientów.
– Decathlon to bardzo popularna i wiodąca marka w Polsce. Sklep w Magnolia Park codziennie odwiedzają nie tylko wrocławianie, ale mieszkańcy całego Dolnego Śląska. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasi klienci zyskali jeszcze większy wybór sprzętu sportowego wysokiej jakości w przystępnych cenach – komentuje Marta Kocik Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.
W ubiegłym roku bogata oferta handlowa Magnolia Park powiększyła się o ponad 30 lokali i stoisk. Wśród największych otwarć należy wymienić e-obuwie.pl jako drugi salon w Polsce w innowacyjnym koncepcie. Innym przykładem jest południowoafrykańska marka MPR Home, oferująca artykuły wyposażenia domu, która działalność w Europie zdecydowała się rozpocząć właśnie w Magnolia Park. Do najważniejszych zmian zaliczyć trzeba otwarcie sklepu Zara Home, dwukrotnie powiększone salony Oysho i Zara, oraz salony Douglas, C&A i Wojas w nowych odsłonach. Ofertę gastronomiczną rozszerzyły natomiast m.in. restauracje Surfer, Gluten Appetit i Salad Story.
Źródło: materiały prasowe