Otwarcie nowego, dużego parku handlowego w Koszalinie przesunięte

Orzech

Zaplanowane na 21 marca otwarcie nowego, wielkiego kompleksu handlowego w województwie zachodniopomorskim, OTO Park w Koszalinie nie odbędzie się. Powodem jest niedopełnienie wszystkich wymagań straży pożarnej.

Jak podaje lokalny portal gk24.pl informację o odwołaniu otwarcia Oto Parku potwierdziła w imieniu inwestora Sylwia Sasal.

– ”W związku z przeciągającymi się procedurami odbioru obiektu, jesteśmy zmuszeni przesunąć termin otwarcia OTO Park Koszalin – informuje rzecznik prasowy spółki ACE 7 Koszalin Retail Invest.

– ”Aby uzyskać zgodę na użytkowanie obiektu od organów administracji państwowej, musimy dopełnić kilku zaleceń Straży Pożarnej. Po ich spełnieniu wystąpimy z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i mamy nadzieję na jak najszybsze otwarcie obiektu dla klientów"– dodaje rzecznik.

Na razie nie jest znana nowa data otwarcia OTO Park Koszalin.

OTO Park Koszalin to największy i najnowocześniejszy kompleks handlowy w regionie Koszalina. Realizowany jest we współpracy z Leroy Merlin i Agata Meble. Obiekt, który jest w pełni skomercjalizowany, na łącznej powierzchni 38 tys. mkw. zaoferuje ponad 30 sklepów, w tym wielkopowierzchniowy market budowalny Leroy Merlin, pierwszy i jedyny w regionie salon meblowy Agata, market Lidl oraz całą gamę sklepów popularnych i cenionych przez klientów marek, takich jak: Apart, Jysk, House, CCC, 4F, Rossmann, Deichmann, Dealz, Cropp, Douglas, Pepco, Sinsay, New Yorker, Martes Sport, Diverse, T-Mobile, Ochnik, Media Expert, Outlet Nexterio, Artisan, Kantor Promes, Inmedio oraz apteka⁠.

Ponadto, ten niezwykle dogodnie skomunikowany obiekt zaoferuje przestronny parking na ok. 1100 pojazdów, restaurację drive-thru, stację paliw, a także możliwość ładowania samochodów elektrycznych.

Koszaliński OTO Park realizowany wspólnie przez Falcon Investment Management oraz Acteeum Group.

– Nasz udział w projekcie koszalińskiego retail parku stanowi kamień milowy w realizacji strategii budowy portfela nowoczesnych obiektów handlowych, które zajmować będą dominujące pozycje w swych regionach. Dlatego też nadanie marki OTO Park koszalińskiemu centrum handlowemu jest dla nas tak doniosłe. Poszerza bowiem obecność marki OTO Park na rynku detalicznym i kontynuuje rozwój naszej sieci parków handlowych w całej Polsce. – podkreśla Piotr Piechocki, założyciel i prezes zarządu, Falcon Investment Management.