Radisson Hotel Group zmienia nazwę marki prizeotel na Prize by Radisson i ogłasza jej wejście na rynek Polski. To efekt rebrandingu i planów ekspansji w Europie Środkowej. Obiekty spod tego szyldu charakteryzują się przystępną ceną oraz unikalnym designem przystosowanym zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych. Pierwszy hotel Prize by Radisson pojawi się w Gdańsku do 2026 r.
Grupa Europlan, inwestor i przyszły operator 126-pokojowego projektu hotelu obok Wyspy Spichrzów w Gdańsku, który zadebiutować ma na rynku w 2026 roku, zawarła umowę z Radisson Hotel Group na uruchomienie tego obiektu pod marką Prize by Radisson.
Radisson Hotel Group potwierdza swoje zaangażowanie w rozwój portfolio, ogłaszając rebranding prizeotel na Prize by Radisson, a także podpisanie umowy na dwa hotele tej marki w Europie Środkowej. Firma podpisała nowe kontrakty w kluczowych lokalizacjach w Niemczech oraz w Polsce. Pierwszy z nich pojawi się w Berlinie, za to kolejny dołączy do grona trzech hoteli grupy w Gdańsku. Prize by Radisson jest przystosowany do centrum dużych miast, stąd decyzja na ponowną inwestycję nad polskim Pomorzem.
WIZUALIZACJE WNĘTRZ:
Zmiana z prizeotel na Prize by Radisson ma przyświecać idei marce – przystępna cenowo, o wysokim designe, dbająca o doświadczenia gości w formule „Yes I Can!” oraz podkreślająca zaangażowanie w zapewnianie wysokiego standardu usług i nieformalnej wygody. Rebranding prizeotel na Prize by Radisson zachowa jej charakter znany przez gości na całym świecie. Prize by Radisson będzie nadal oferował wyjątkową doświadczenie w cenie hotelu ekonomicznego, zapewniając jasne, pełne energii przestrzenie idealne do nowoczesnego życia, pracy i spotkań towarzyskich.
– Zmiana marki prizeotel na Prize by Radisson oznacza kluczowy moment w naszej strategii rozwoju. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć zasięg Prize by Radisson i nadal zapewniać wyjątkowe wrażenia gościom w kluczowych punktach dużych miast, jednocześnie okazując naszym właścicielom wsparcie, pewność handlową i bezpieczeństwo przynależności do międzynarodowej sieci hoteli – powiedział Connor Ryterski, dyrektor zarządzający Prize by Radisson.
– Prize by Radisson to ekscytująca ewolucja, która doskonale współgra z naszą wizją wzrostu na kluczowych rynkach w Europie. Ta transformacja zwiększa naszą zdolność do wykorzystania ogólnej rozpoznawalności Radissona w regionie i zwiększenia świadomości naszej marki. Rebranding pozwoli nam wzmocnić portfolio i jeszcze bardziej przyspieszyć międzynarodową ekspansję Prize by Radisson – dodaje Valerie Schuermans, wiceprezes na Europę Zachodnią i Południową w Radisson Hotel Group.
Prize by Radisson, Gdańsk, którego otwarcie zaplanowano na 2026 r., to 126-pokojowy nowo wybudowany obiekt położony zaledwie 300 m od słynnego bulwaru miejskiego i jego słynnej architektury wzdłuż Motławy. Gdańsk, gdzie historyczny urok spotyka się z nowoczesnością, jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem gospodarczym i obowiązkowym celem podróży, płynnie łączącym wielowiekową architekturę z dynamicznymi możliwościami dla biznesu i turystyki. Na parterze hotelu znajdzie się restauracja oraz bar. Trzecie co do wielkości w Polsce gdańskie lotnisko, jest oddalone od hotelu o 17 km, a główny dworzec kolejowy o około 2 km.
Ogłoszenie rebrandingu prizeotel na Prize by Radisson zostało zakomunikowane podczas otwarcia Radisson RED Hotel & Radisson RED Apartments, Kraków.