Międzynarodowa grupa hotelarska Radisson Hotel Group planuje w najbliższym czasie otworzyć w Polsce dwa nowe lifestyle’owe hotele pod marką Radiosson RED.
Jeden powstanie w Krakowie, gdzie będzie częścią kompleksu Unity Center, powstającego przy rondzie Mogilskim w ramach przebudowy słynnego "Szkieletora". Otwarcie tego hotelu przewidziane jest na jesień 2019 roku. Drugi z nich powstanie w Warszawie i będzie funkcjonował w 140-metrowym wieżowcu Liberty Tower. Jego uruchomienie zaplanowano na 2023 rok.
Radisson planuje uruchomienie dwóch kolejnych hoteli tej marki we Wrocławiu i w Gdańsku. Radisson RED to marka, która świetnie się sprawdza w dużych aglomeracjach.
Radisson planuje uruchomienie dwóch kolejnych hoteli tej marki we Wrocławiu i w Gdańsku. Radisson RED to marka, która świetnie się sprawdza w dużych aglomeracjach.
Radisson RED to nowa marka sieci Radisson Hotel Group, stworzona w 2014 roku, skierowana do generacji milenialsów. Oparta jest na wartościach ważnych dla tego pokolenia, takich jak: technologia, design, moda, muzyka i sztuka. Pierwszy hotel Radisson RED otwarto w Brukseli w 2016 roku.
Do 2020 roku powstać ma 60 obiektów. Założenia marki oparte są na ponadczasowym koncepcie, zainspirowanym potrzebami pokolenia milenialsów.