Hala Gwardii ma operatora na 30 lat. Miasto Stołeczne Warszawa ogłosiło, że przetarg na rewaloryzację i eksploatację warszawskiej Hali Gwardii wygrała spółka CBR Events. Po remoncie ten zabytkowy, przedwojenny obiekt zachowa tak lubiany przez mieszkańców stolicy charakter, ale zyska też zupełnie nowe aktywności. Hala powiększy się również o kawiarniane ogródki na placu Wielopole.
CBR Events Sp. z o.o., po wygraniu pierwszego przetargu w maju 2017 r., reaktywowało Halę Gwardii we wrześniu tego samego roku i zarządzało obiektem aż do czerwca 2023 roku. Przez te 6 lat zarządcom Hali Gwardii dało się skutecznie zintegrować to wyjątkowe i historyczne miejsce z tkanką miejską i jej otoczeniem.
– Jesteśmy niezwykle wzruszeni i dumni z wygranej w przetargu. Cieszymy się, że nasze starania kolejny raz zostały docenione i znowu otrzymaliśmy możliwości do dalszego rozwoju tego wyjątkowego obiektu na mapie stolicy. Dla nas, Hala Gwardii to projekt tworzony przez ludzi dla Ludzi. Z wielką pasją i zaangażowaniem, na bazie naszej 6-letniej działalności w Hali Gwardii, licznych rozmów z odwiedzającymi i najemcami, poświęciliśmy wiele czasu na zaproponowanie koncepcji z uszanowaniem architektury, która będzie punktem zwrotnym w Warszawie. Miejscem, w którym tworzyła się i nadal będzie tworzona historia – podkreśla Robert Baj, CEO CBR Events.
– Połączenie targu żywnościowego ze strefą gastronomiczną przyniesie wiele korzyści i nadal jest unikalnym konceptem w Warszawie. Zawsze chcieliśmy, aby Hala Gwardii ponownie była nie tylko „brzuchem Warszawy”, ale też miejscem kultury, sportu i swobodnych spotkań zarówno warszawiaków, jak i odwiedzających stolicę, z różnych pokoleń i środowisk. Pod jednym dachem zgromadzimy drobnych producentów, handlowców i mistrzów sztuki kulinarnej. Zawsze powtarzaliśmy, że Hala Gwardii to miejsce dla wszystkich (i nadal takie będzie). Liczne nagrody potwierdzają, że to nam się udało. Cieszymy się, że znaleźliśmy się na 4. miejscu w rankingu Gazety Wyborczej jako najważniejsza lokalizacja w Warszawie dla warszawiaków. Przygotowania do przetargu to była praca zespołowa. Jako CBR Events razem z partnerami stworzyliśmy projekt w oparciu o wartości ludzkie i więzi społeczne. Ogrom prac przed nami, ale wierzymy, że ponownie stworzymy miejsce, które będzie kulinarną (i nie tylko) inspiracją dla każdego – dodaje Robert Baj.
WIZUALIZACJE:
Dzięki CBR Events zabytkowa Hala Gwardii stała się tętniącym życiem miejscem spotkań warszawianek i warszawiaków, wpisującym się w styl życia mieszkańców i jednocześnie czerpiącym z przedwojennej tradycji. Swój sukces społeczny i komercyjny obiekt zawdzięcza efektywnej strategii, którą przed sześcioma laty stworzyło CBR Events. Stanowi to również podstawę strategii na przyszłość.
Zgodnie z nową strategią, spółka ma wiele nowych pomysłów na dalszy rozwój Hali Gwardii, która w nowej formie będzie liczyła ponad 8 000 metrów kwadratowych powierzchni. Jest wśród nich m.in. studio i muzeum boksu, nawiązujące do tradycji Hali, wraz z salą projekcyjno-kinową oraz scena z widownią.
W nowej koncepcji znajdują się także browar rzemieślniczy, strefa uroczystości rodzinnych, sala zabaw dla najmłodszych gości, a także strefa eventowa. Wstęp na wydarzenia nadal byłby bezpłatny, jak to było w przypadku wszystkich eventów organizowanych przez CBR Events w Hali Gwardii.
Istotnym elementem nowego projektu jest zaaranżowanie Placu Wielopole, który ma być atrakcyjną przestrzenią zapewniającą komfortowe i przyjazne warunki do aktywności fizycznej, rozrywki, wypoczynku, jak i codziennej aktywności miejskiej dla różnych grup wiekowych oraz społecznych.
Aktywności integrujących zarówno okolicznych mieszkańców, jak i turystów. Forma aranżacji Placu ma łączyć tradycję i historię ze współczesnością. Znajdować się będą na nim m.in. ogródki gastronomiczne zewnętrzne. Dopełnieniem stworzenia przyjaznego miejskiego charakteru Placu Wielopole o wysokich walorach estetycznych będą nasadzenia zieleni wzdłuż ulicy, meble miejskie, parkingi dla rowerów i hulajnóg oraz nowe oświetlenie uliczne.