The Hoxton wchodzi do Polski. Kraków dołącza do światowej ligi hoteli lifestyle’owych

Orzech

Stolica Małopolski zyska nową ikonę hotelarstwa. The Hoxton – jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek lifestyle’owych na świecie – otworzy swój pierwszy hotel w Polsce. Obiekt powstanie w prestiżowej inwestycji NOHO Investment przy ulicy Dolnych Młynów 10, na terenie dawnej, zabytkowej fabryki tytoniu i cygar w Krakowie, dołączając tym samym do grona takich miast jak Amsterdam, Nowy Jork, Paryż czy Londyn.

Kraków na mapie globalnych destynacji

The Hoxton to marka, która redefiniuje pojęcie hotelu. Jej obiekty to nie tylko miejsca noclegowe, ale tętniące życiem przestrzenie, które łączą lokalnych mieszkańców z podróżnikami. Design inspirowany lokalnym kontekstem, otwarte lobby, kreatywne wydarzenia i restauracje z charakterem – to DNA marki, która przyciąga światową bohemę, artystów i celebrytów.

Wśród gości The Hoxton znajdziemy takie nazwiska jak Justin Bieber, Taylor Swift czy Drake. Teraz do tej prestiżowej listy lokalizacji dołącza Kraków – miasto z bogatą historią, kulturą i rosnącym potencjałem turystycznym.

Dolnych Młynów 10 – nowy adres stylu

Pierwszy polski The Hoxton powstanie w ramach inwestycji NOHO Investment przy ulicy Dolnych Młynów 10. To projekt, który już teraz uznawany jest za jeden z najbardziej ikonicznych w Krakowie. Decyzja o lokalizacji hotelu właśnie tutaj potwierdza, że NOHO realizuje inwestycje wyznaczające nowe standardy – nie tylko w segmencie premium, ale również w kształtowaniu miejskiej tkanki.

– NOHO i The Hoxton łączy wspólna filozofia – dbałość o detal, otwartość, autentyczność i gościnność, które przekładają się na wyjątkowe doświadczenia. To partnerstwo, w którym estetyka i styl życia idą w parze z jakością i komfortem. The Hoxton to naturalne dopełnienie Dolnych Młynów 10. Wspólnie tworzymy przestrzeń, która łączy ludzi, dodaje energii miastu i redefiniuje pojęcie luksusu, rozumianego jako codzienny styl życia, a nie sztuczny przepych – podkreśla Rafał Kula, prezes i współzałożyciel NOHO Investment.

Co znajdzie się w hotelu?

W krakowskim The Hoxton znajdzie się 115 pokoi o powierzchni od 21 do 50 mkw., a także autorska restauracja i bar w centralnym lobby, które staną się sercem spotkań. Lokalny charakter podkreśli Hox Gallery - rotacyjna przestrzeń wystawiennicza wspierająca lokalne talenty oraz oferująca starannie dobrany program muzyczny i kulturalny. Do dyspozycji gości będzie także flagowe miejsce spotkań i eventów marki The Apartment, składające się z prywatnych sal skupionych wokół wspólnej Pantry Kitchen, idealnej do integracji.

Unikalne elementy wystroju – bogactwo faktur, wzorów i kolorów – tworzą ciepłą, przyjazną i funkcjonalną przestrzeń, uzupełnioną o wszystkie udogodnienia. Każdy hotel The Hoxton czerpie inspirację z dzielnicy, w której powstaje. To propozycja dla osób, które szukają nie tylko komfortu, lecz także miejsca, gdzie styl, design i miejski rytm tworzą wyjątkową atmosferę. Teraz ta filozofia wpisze się w klimat zabytkowego krakowskiego Starego Miasta.

– Kraków to miasto, które zachwyca sztuką, architekturą, ekscytującą sceną kulinarną i gościnnością. To połączenie kultury i społeczności sprawia, że jest to idealny dom dla The Hoxton. Cieszymy się, że możemy współpracować z NOHO Investment, aby po raz pierwszy wprowadzić markę do Polski. Wyjątkowy charakter projektu Dolnych Młynów 10 redefiniuje pojęcie hotelarstwa lifestyle’owego w kraju – mówi Rob Andrews, Brand Chief Operating Officer marki The Hoxton w Ennismore.

Dolnych Młynów 10 – obok warszawskiego NOHO ONE – to flagowa inwestycja NOHO Investment, realizowana w duchu filozofii NOHO Premium Lifestyle. Kompleks łączy apartamenty premium, dedykowaną mieszkańcom Strefę Lifestyle, food hall oraz część restauracyjną i usługową. To wspólnie z otwartymi dziedzińcami, bogatą zielenią i elementami sztuki tworzy przestrzeń unikalną na mapie Polski, jak i Europy.

Otwarcie Dolnych Młynów 10 wraz z pierwszym The Hoxton w Polsce zaplanowane jest na drugą połowę 2027 roku.