Trwa ekspansja Dino, największej polskiej sieci sklepów. W III kw. Dino Polska uruchomiła 69 nowych marketów, a narastająco od początku roku powiększyła się o 167 nowych marketów. Na koniec września 2024 r. w Polsce funkcjonowały 2572 sklepy z logiem Dino.
W pierwszych trzech kwartałach 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 21,5 mld zł i były o 13,5% wyższe niż w analogicznym okresie 2023 r. Na koniec września 2024 r. sieć posiadała 2572 sklepy, o 232 więcej niż rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 1,13 mld zł.
Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 47,1 tys. pracowników.
Na koniec września 2024 r. łączna powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1014,7 tys. metrów kwadratowych i była o 10,1% większa niż rok wcześniej.
Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci, zaplecza logistycznego i mocy produkcyjnych zakładu mięsnego Agro-Rydzyna, wyniosły w III kw. 2024 r. 434 mln zł, a narastająco od początku roku przekroczyły 1,13 mld zł i były o 34% wyższe niż rok wcześniej. Skumulowana wartość nakładów inwestycyjnych Grupy Dino w ciągu ostatnich pięciu lat wyniosła blisko 6,3 mld zł.
Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną.
Na koniec III kw. posiadało je 2386 sklepów, co stanowiło 93% całej sieci Dino. Własne instalacje odnawialnych źródeł energii działają także w trzech centrach dystrybucyjnych Grupy. Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła na koniec III kw. 2024 r. 95,2 MW.
Narastająco od początku roku Dino Polska uzyskała 78 GWh energii ze słońca, o 30% więcej niż w analogicznym okresie 2023 r.