W Warszawie powstanie nowe, duże centrum wielofunkcyjne Wilanów Park [WIZUALIZACJE]

Orzech

Firma Nhood Polska dopracowuje elementy architektoniczne obiektu oraz otaczających go przestrzeni, a także intensyfikuje rozmowy z potencjalnymi najemcami zainteresowanymi obecnością swoich marek na terenie wyróżniającego się na mapie warszawskich inwestycji mixed-use projekcie. Wstępny harmonogram zakłada otwarcie projektu Wilanów Park w drugiej połowie 2026 roku.

Wilanów Park to nowoczesny, wyróżniający się na mapie Warszawy projekt mixed-use łączący funkcje handlowe, gastronomiczne, usługowe oraz rozrywkę w otoczeniu dwuhektarowego parku miejskiego.

Nhood Polska dopracowuje koncepcję inwestycji realizowanej zgodnie z koncepcją 15-minutowego miasta.

– Naszym celem jest wykreowanie projektu mixed-use, który stanie się centrum dzielnicy Wilanów. Chcemy stworzyć przestrzeń tętniącą życiem przez cały dzień, w której mieszkańcy będą mogli zrobić zakupy, skorzystać z bogatej oferty restauracji, obejrzeć film, skorzystać z usług, odpocząć wśród zieleni czy aktywnie spędzić czas wolny. Te elementy będą dostępne w zasięgu ręki i nie będą wymagały przemieszczania się samochodem – mówi Grzegorz Kwiecień, kierownik projektu Wilanów Park.

Wielofunkcyjny charakter inwestycji Wilanów Park stworzą obiekt o funkcjach handlowych o GLA 50 tys. mkw., gdzie zaplanowano hipermarket, wielkopowierzchniowy sklep sportowy oraz sklepy marek odzieżowych z różnych segmentów, całoroczna Oranżeria z częścią gastronomiczną czynna 7 dni w tygodniu, wielosalowe kino, dwa wielofunkcyjne budynki o powierzchni najmu 10 tys. mkw. oraz 5 tys. mkw., a także dwuhektarowy ogólnodostępny park miejski z infrastrukturą do różnego rodzaju aktywności miejskich i społecznych.

Oranżeria znakiem rozpoznawczym Wilanów Park

W ostatnich miesiącach zespół Nhood Polska dopracowywał projekt architektoniczny. Osią inwestycji od strony powstającej alei Rzeczpospolitej będzie plac miejski z tarasem widokowym, zlokalizowany przy wejściu do obiektu. Z kolei od strony ulicy Przyczółkowej oś projektu dopełni Oranżeria, która połączy park miejski z częścią handlową.

– Oranżeria będzie charakterystycznym elementem naszej inwestycji i jej znakiem rozpoznawczym. Chcemy, by stała się atrakcyjnym miejscem spotkań mieszkańców, które będą mogli odwiedzać również w niedziele. Obecnie pracujemy nad jej konceptem zarówno od strony architektonicznej, jak i obecności najemców gastronomicznych odpowiadających oczekiwaniom klientów – podkreśla Grzegorz Kwiecień.

Zespół komercjalizacji Nhood Polska od początku prac nad obiektem rozmawia z potencjalnymi najemcami o możliwości współpracy i ich obecności na terenie nowej inwestycji. Celem jest stworzenie efektywnego tenant-mix, który zapewni powodzenie komercyjne inwestycji.

– Opracowaliśmy strategię wynajmu przestrzeni, która bazuje na naszym doświadczeniu oraz na konsultacjach z poszczególnymi najemcami i zgłaszanych przez nich potrzebach. Musimy bardzo starannie dobrać grono najemców, żeby zapewnić unikatowość projektu, tym samym wyjść poza schematy, jak również spełnić oczekiwania zakupowe klientów – podkreśla Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Polska.

Nhood Polska planuje, by przestrzeń o funkcjach rozrywkowych i gastronomicznych stanowiły znaczącą część inwestycji i jej integralne elementy, które staną się magnesem przyciągających klientów do obiektu. Analizy i badania rynku, z których korzysta zespół Nhood, wskazują, że w strefie zasięgu inwestycji mieszkają klienci zainteresowani unikatowymi konceptami.