Decathlon otworzył swój sklep w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to 65. sklep w kraju, a drugi w województwie lubuskim. Zajmuje ponad 2000 mkw. przestrzeni handlowej, na której przygotowana została specjalnie wyselekcjonowana oferta produktów sportowych. Jest to równocześnie pierwszy sklep w Polsce, otwarty w całkowicie nowym koncepcie w związku z rebrandingiem Decathlon na świecie. Jego wyjątkowość polega na tym, że ma ofertę dostosowaną do preferencji lokalnych klientów.
Sklep zlokalizowany w Gorzowie Wielkopolskim ma ponad 2000 mkw.
Nowy sklep przy ul. Jedwabniczej 4 oferuje mieszkańcom aglomeracji tysiące produktów dostosowanych do ich potrzeb i zainteresowań. Na podstawie danych zakupowych z regionu oferta została spersonalizowana i odpowiada na preferencje mieszkańców dot. sprzętu sportowego.
Decathlon Polska planuje w tym roku planuje otwarcia nowych sklepów, a od marca tego roku cała marka przechodzi rebranding w sieci stacjonarnej oraz e-commerce. Sklepy są modernizowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, co z pewnością przyczyni się do poprawy doświadczenia klientów. Intensywnie rozwija się także aplikacja mobilna, która jest jednym z priorytetów marki na kolejne lata, oraz biznes cyrkularny. Ważnym obszarem będą także współprace w zakresie sponsoringu sportowego.
– “W tym roku otworzymy co najmniej trzy sklepy. E-commerce, a szczególnie aplikacja mobilna, pozostanie na liście naszych priorytetów przynajmniej przez kilka lat. Podobnie biznes cyrkularny, który przynosi świetne efekty nie tylko środowiskowe, ale też finansowe. Chcę też kontynuować sponsoring sportowy, dla którego bardziej odpowiednim określeniem jest partnerstwo. Nie chodzi tylko o podpisanie kontraktu i wspólne zdjęcie, ale o zacieśnianie relacji i wspólne realizowanie inicjatyw, które mają szansę zmienić nasze otoczenie i sport” – powiedział Paweł Krawczyk, Chief Executive Officer w Decathlon Polska.
O firmie Decathlon:
Decathlon, globalna, wielospecjalistyczna marka sportowa dla początkujących i najlepszych sportowców, jest innowacyjnym producentem sprzętu sportowego na każdym poziomie umiejętności. Z ponad 100 000 członków zespołu i 1700 sklepami na całym świecie, Decathlon i jego zespoły pracują od 1976 roku, aby spełnić nieustającą ambicję: Move People Through the Wonders of Sport – by pomóc ludziom być zdrowszymi i szczęśliwszymi w zrównoważonej przyszłości.