W Polsce malezyjska sieć MR.DIY swój pierwszy sklep otworzyła w listopadzie 2024 r. Obecnie posiada w naszym kraju cztery placówki: w Krakowie, Zabrzu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Bielsku-Białej. Już na początku lata z oferty MR.DIY będą mogli również skorzystać mieszkańcy Warszawy.
Nowy sklep MR.DIY zostanie otwarty w Blue City. Zajmie ponad 600 metrów kwadratowych na poziomie +2. Aby spełnić oczekiwania powierzchniowe sieci, w inne miejsca relokowane zostały dwa sklepy, które pragną kontynuować obecność w centrum. W lokalu aktualnie trwają prace adaptacyjne.
– Bardzo się cieszę, że dotychczasowi najemcy doceniają lokalizację w Blue City i zgodzili się na zmianę miejsca. Polityka MR.DIY zakłada obecność swojego sklepu na kilkusetmetrowej powierzchni, co bez wspomnianych zmian, byłoby praktycznie niemożliwe, ponieważ nie mieliśmy tak dużej dostępnej powierzchni. Liczę, że MR.DIY podbije serca warszawiaków i szybko stanie się alternatywą dla popularnych marek, operujących w segmencie – podkreśla Anna Gut, Leasing Director w Blue City.
Międzynarodowa sieć
Malezyjska marka MR.DIY to globalny gracz i jeden z największych na świecie detalistów w branży artykułów codziennego użytku. Na lokalnym rynku zadebiutował 20 lat temu, by przez kolejne lata podbić kraje Azji Południowo-Wschodniej. Obecnie na całym świecie operuje ponad 4500 placówek.
MR.DIY oferuje artykuły w pięciu głównych kategoriach: wyposażenie domu, majsterkowanie, artykuły szkolne i biurowe oraz inne – m.in. zabawki, akcesoria samochodowe, biżuterię i artykuły dla zwierząt. Cały asortyment charakteryzuje się wysoką jakością i przystępną ceną.