N-Park w Tarnobrzegu w pełni skomercjalizowany. Wkrótce otwarcie

Orzech

N-Park w Tarnobrzegu – największy obiekt w portfolio Napollo, jest już w 100% skomercjalizowany. Otwarcie obiektu o powierzchni prawie 23 000 mkw. GLA planowane jest na październik.

N-Parku w Tarnobrzegu będzie największym parkiem handlowym w tym ponad 44 tysięcznym mieście w województwie podkarpackim, z bezpośrednim wjazdem od DW 871, na osiedlu Mokrzyszów w Tarnobrzegu.

Obiekt został już w 100-proc. skomercjalizowany. N-Park Tarnobrzeg to parterowy kompleks handlowy, który dostarczy na rynek prawie 23 000 metrów kwadratowych GLA. Klienci znajdą tam ponad 20 lokali międzynarodowych i polskich marek.

Na terenie N-Parku powstanie pierwszy w Tarnobrzegu market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin. Na powierzchni handlowej wynoszącej 7 500 metrów kwadratowych znajdą się tysiące produktów z branży DIY.

Na klientów będzie czekać 348 miejsc parkingowych. Obiekt będzie wyposażony w panele fotowoltaiczne i ładowarki do pojazdów elektrycznych.

Obecnie przestrzeń została przekazana najemcom, a generalny wykonawca, firma Spec Bau finalizuje prace drogowe, co zapewni komunikację dla klientów.

Uroczyste otwarcie obiektu zaplanowane zostało na październik.

O inwestorze:

Napollo to polska firma, która działalność inwestycyjną prowadzi od siedemnastu lat, zarządzając pełnym procesem inwestycyjnym. Działalność Napollo koncentruje się na: pozyskaniu nowych gruntów, koordynacji realizacji budów i ich finansowaniu, komercjalizacji projektów handlowych, a także budowie i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych oraz profesjonalnym zarządzaniu nieruchomościami.

Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki, realizowane w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do – 16.000 GLA. N-Parki zlokalizowane są w całej Polsce.

Napollo jest również właścicielem galerii handlowych – Galerii Renova, Galerii Piastova oraz Galerii Grodova. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych.