Nowy, wielki park handlowy pod Warszawą oficjalnie otwarty

Orzech

W środę 4 września br. o godz. 9 pierwsi klienci zrobili zakupy w San Park Piaseczno. Kompleks handlowy zrealizowany przez firmę ED SAN III Sancak oferuje łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż, restauracje oraz kawiarnie. W chwili otwarcia San Park skomercjalizowany jest w 100 procentach.

Cały kompleks budynków znajdujący się na terenie inwestycji oferuje około 55 000 mkw. GLA, a klienci mogą zrobić zakupy w ponad 40 sklepach marek wielu branż. Parking zapewnia łącznie 1 100 miejsc postojowych.

Wśród najemców kompleksu znalazły się najpopularniejsze sklepy, w tym Jula, która jest jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 mkw., Action, CCC, Tedi, HalfPrice, Homla, Rossmann, Drogeria dm, Sinsay, Smyk, Media Expert, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym jest supermarket sieci Aldi. Na terenie kompleksu działa także sklep sieci Castorama.

Zróżnicowany tenant-mix

San Park Piaseczno wyróżnia portfolio najemców, wśród których znalazły się salony marek debiutujące w Polsce na terenie parku handlowego, jak np. Rituals czy pierwsza na Mazowszu Drogeria dm. Obiekt posiada także szeroką paletę tzw. sklepów specjalistycznych. Siłą San Parku jest również rozbudowana strefa gastronomiczna z ogródkami zewnętrznymi stanowiąca miejsce relaksu i spotkań dla klientów. Sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmują aż 25 lokali.

San Park w chwili otwarcia stał się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Mysiadła, pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola.