Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę fashion

Orzech

Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu wzbogacił się o kolejnego najemcę. We wtorek 29 października swój salon otworzy C&A. Klienci znajdą go na parterze centrum handlowego.

Z okazji otwarcia dla klientów przygotowane zostały promocje. W dniach 29-31 października będzie obowiązywał rabat -20% na wszystko przy zakupach za min. 100 zł.

W nowym sklepie klienci będą mogli odświeżyć swoją garderobę dzięki stylowym elementom z nowej kolekcji odzieży wierzchniej C&A jesień/zima 2024, idealnej na każdą okazję.

Nowa kolekcja C&A oferuje szeroki wybór kurtek i płaszczy w przystępnych cenach, idealnych na każdą pogodę i na każdą okazję. W jesiennej kolekcji dla dzieci znajdziemy ciepłe dzianiny, puszyste bluzy i miękki denim, które są idealne na złote jesienne dni wypełnione zabawą.

Mięsiste tkaniny, takie jak sztruks i plusz, podkreślone koronką i detalami broderie, przygotują dziewczynkę na każdą przygodę. Na uwagę zasługuje zachwycająca sukienka ogrodniczka ze 100% bawełny z uroczymi haftami.

Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach Europy i ponad 27 000 pracowników, C&A jest jednym z wiodących europejskich detalistów modowych. Sklepy C&A w całej Europie oraz sklepy internetowe są codziennie odwiedzane przez miliony ludzi. C&A oferuje wysokiej jakości i zrównoważoną modę w przystępnych cenach dla każdego.

W sercu Wrocławia

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.

Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.

Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).