W pierwszym kwartale 2025 r. Wola Park odnotował serię otwarć nowych lokali. Do listy najemców dołączyły m.in. marki Office Shoes czy Nike, podczas gdy lokale Wólczanka, Ochnik czy Pandora przeszły modernizacje, zwiększając ofertę usług dostępnych dla klientów.
• W sumie, zmianie uległo niemal 2500 metrów kwadratowych powierzchni tego popularnego warszawskiego centrum.
• W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły nowe marki modowe, a niektóre ze znanych sklepów przeszły metamorfozy lub zmieniły lokalizacje.
• Pojawiają się także zupełnie nowe marki, które po raz pierwszy debiutują w centrum, wzbogacając jego różnorodną ofertę.
W piątek, 11 kwietnia, w centrum handlowym został otwarty sklep Office Shoes. Nowy lokal o powierzchni 166 mkw. zaoferuje szeroki wybór wyselekcjonowanego obuwia, z kategorii m.in. sportowej oraz marek premium, takich jak Calvin Klein, Karl Lagerfeld, Moon Boots, Birkenstock czy Dr. Martens. Sklep będzie idealnym miejscem dla miłośników stylu i jakości.
W ramach zmian przeprowadzonych w pierwszym kwartale, zmodernizowane zostały lokale marek takich jak Wólczanka gdzie nowa aranżacja umożliwia lepsze eksponowanie produktów, oraz salon Ochnik, który teraz funkcjonuje w nowej przestrzeni typu „shop in shop”. Nowy sklep marki o powierzchni niemal 500 mkw. oferuje trzy niezależne wejścia – osobne dla sekcji akcesoriów i bagażu oraz dla stref odzieży damskiej i męskiej. Zwiększona powierzchnia pozwala na lepszą prezentację oferty i zapewnia większy komfort zakupów.
W lutym otworzył się również nowy salon NIKE o powierzchni ponad 1000 mkw., w unikatowym koncepcie Nike Rise. Odwiedzający Wola Park miłośnicy dodatków mogą od 28 marca korzystać z oferty odmienionego butiku Pandora – z nową aranżacją w lokalu o powierzchni 77 mkw. i rozszerzonym zakresem usług, w tym z możliwością grawerowania zakupionych produktów. W Wola Parku pojawiło się nowe stoisko marki Skład Materiału, oferujące ubrania zaprojektowane przez młodych, niszowych projektantów z Europy. Kolekcje wyróżniają się wysoką jakością tkanin i unikatowym, awangardowym stylem.
Centrum poszerza swoją ofertę, obejmując nie tylko marki modowe, ale również najemców odpowiadających na różnorodne potrzeby klientów. Wśród nowych najemców znalazły się także marki, które po raz pierwszy pojawiły się w Wola Parku, rozszerzając jego ofertę usługową. Klienci będą mogli skorzystać z nowego kantoru AUCO, a już teraz dostępny jest także zmodernizowany lokal również Bank Millennium. W centrum handlowym zadebiutowała także marka Ploom oferująca nowoczesne urządzenia do podgrzewania tytoniu o eleganckim, minimalistycznym designie.
Zmiany zaszły również w strefie biur podróży centrum. Trzy marki: Itaka, Rainbow i TUI, działają teraz w jednym miejscu, zajmując w sumie ponad 150 mkw., tworząc nową, funkcjonalną przestrzeń dla osób szukających i planujących wypoczynek, w pobliżu którego mieści się także Coral Travel. Największy salon Itaka w Warszawie wprowadził nowe udogodnienia, takie jak kącik dla dzieci oraz strefę VIP, w której w komfortowych warunkach obsługiwani są klienci z niepełnosprawnościami, osoby zamawiające wycieczki grupowe, a także lojalni klienci oraz ci korzystający z oferty premium.
Co więcej, turyści mogą korzystać także z nowego punktu agencji Rainbow, z większą przestrzenią i komfortem dla klientów. Dzięki temu Wola Park jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób planujących podróże.
Centrum starannie wzbogaca również swoją ofertę gastronomiczną, która w minionych miesiącach zyskała nowych najemców oraz zmodernizowane lokale wybranych marek. Klienci mogą teraz spróbować wietnamskich smaków, a także cieszyć się lepiej zaaranżowanymi przestrzeniami z kawą, idealnymi na chwilę relaksu. W ofercie pojawiła się nowa restauracja Banyan Bistro by Tran Tran, serwująca autentyczne wietnamskie dania. Odświeżony został także lokal Tchibo – z nowoczesną aranżacją i nową strefą relaksu. W styczniu do Wola Parku powróciła również dobrze znana Costa Coffee – tym razem w formie kolorowej wyspy o powierzchni aż 100 mkw. z wygodnymi meblami, idealnej na chwilę odpoczynku przy kawie.
Ponad 200 najemców
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
Wola Park po rewitalizacji
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centers ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 3000 marek, które działają w 34 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 352 milionów odwiedzających. Ingka Centers tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi.