Japońska marka modowa UNIQLO otworzyła pierwszy sklep w Polsce

Orzech

Kolejna światowa marka debiutuje na polskim rynku handlowym. 26 września 2024 otwarte zostały drzwi pierwszego stałego sklepu japońskiej marki UNIQLO w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Powierzchnia sprzedażowa to blisko 1300 mkw.

UNIQLO jest marką należącą do Fast Retailing Co., Ltd., wiodącej japońskiej firmy handlowej z siedzibą główną w Tokio. Dąży do tworzenia odzieży, która ma wpływ na poprawę jakości naszego życia i najbardziej znana jest ze swojej koncepcji LifeWear: innowacyjnych, wysokiej jakości ubrań, które wyróżniają się uniwersalnym designem i komfortem.

Ta unikalna filozofia, doceniania przez klientów na całym świecie, obejmuje kluczowe produkty, takie jak odzież HEATECH, swetry z wełny Merino i kaszmiru oraz kurtki PUFFERTECH, które zajmują ważne miejsce w ofercie sklepu UNIQLO Arkadia.

Promocje na otwarcie

Od 26 września do 5 października klienci będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji z okazji otwarcia, dostępnych zarówno w UNIQLO Arkadia, jak i w sklepie tymczasowym UNIQLO Wars Sawa Junior.

W ofercie promocyjnej znajdą się m.in. produkty HEATTECH, znane z innowacyjnej technologii termicznej, kurtki PUFFERTECH, które łączą ciepło z lekkością oraz ikoniczne polary.

Dodatkowo, sklep UNIQLO Arkadia oferuje promocję na miękkie swetry Souffle Yarn. Klienci będą mieli również możliwość zakupu ekskluzywnych kolekcji, stworzonych we współpracy z Clare Waight Keller (UNIQLO : C) oraz Christophem Lemairem (UNIQLO U).

Lokalne partnerstwa

Z okazji otwarcia sklepu UNIQLO w Centrum Handlowym Westfield Arkadia, marka nawiązała współpracę z lokalnymi artystami i firmami, aby zaprezentować ich twórczość oraz nawiązać więź z lokalną społecznością.

Artysta Bartosz Mamak stworzył specjalny plakat, który można zobaczyć w sklepie oraz w przestrzeni UTme! – dedykowanej strefie, gdzie klienci mogą personalizować koszulki i torby. Jego dzieło nawiązuje do słynnej Polskiej Szkoły Plakatu oraz lokalizacji sklepu.

W ramach usługi UTme! marka nawiązała także współpracę z popularnymi, japońskimi restauracjami z Warszawy – Happa to Mame oraz Vegan Ramen Shop, których specjalnie stworzone ilustracje, dostępne będą wyłącznie w sklepie UNIQLO Arkadia.

Klienci sklepu mogą także zanurzyć się w wyjątkowej strefie czytelniczej, w której znajdują się starannie wyselekcjonowane książki, dostarczone przez warszawską księgarnię Tajfuny oraz fotele od firmy VZÓR, znanej z odtwarzania kultowych polskich mebli. Przestrzeń pozwala klientom odnaleźć chwilę odprężenia podczas zakupów.

Ponad 2500 sklepów na całym świecie

Pierwszy sklep marki powstał w Japonii w 1984 roku. Dziś UNIQLO jest globalnym detalistą, posiadającym ponad 2500 sklepów na całym świecie, w tym w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Dzięki planowanej ekspansji, marka nadal umacnia swoją obecność w Europie, gdzie obecnie posiada ponad 80 sklepów na 11 rynkach.

Z japońską prostotą i jakością

Odzież, która odzwierciedla japońskie wartości prostoty, jakości i trwałości. Zaprojektowana z myślą o teraźniejszości i przyszłości, LifeWear wyróżnia się nowoczesną elegancją, stając się fundamentem indywidualnego stylu każdego. To idealna koszula, która z każdym dniem staje się coraz doskonalsza. Najprostszy design kryjący najbardziej przemyślane i nowoczesne detale. Najlepsze dopasowanie i materiały, dostępne w przystępnych cenach. LifeWear to odzież, która nieustannie ewoluuje, wprowadzając więcej ciepła, lekkości, designu i komfortu do naszego życia.

Z ponad 2,400. sklepów

UNIQLO jest marką należącą do Fast Retailing Co., Ltd., wiodącej japońskiej firmy handlowej z siedzibą główną w Tokio. UNIQLO to największa z ośmiu marek w grupie Fast Retailing, do której należą również GU, Theory, PLST, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang. Z globalną sprzedażą wynoszącą około 2,77 biliona jenów w roku fiskalnym kończącym się 31 sierpnia 2023 roku (18,92 miliarda dolarów amerykańskich, obliczone na podstawie kursu z końca sierpnia 2023 roku, wynoszącego 1 USD = 146,2 jena), Fast Retailing jest jedną z największych firm odzieżowych na świecie, a UNIQLO to wiodący detalista odzieżowy w Japonii.

UNIQLO nadal otwiera sklepy o dużej skali w niektórych z najważniejszych miast i lokalizacji na świecie, w ramach ciągłych starań o umocnienie swojej pozycji jako globalnej marki. Obecnie firma posiada ponad 2,400 sklepów UNIQLO na całym świecie, w tym w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Łączna liczba sklepów należących do marek Fast Retailing zbliża się teraz do 3,600.