źródło: Materiały prasowe

[Warszawa] Włoska marka modowa debiutuje w Galerii Północnej w Warszawie

Kajtman
Po rodzimych Włoszech, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Katarze przyszedł czas na Polskę. Kocca kontynuuje europejską ekspansję i otwiera swój pierwszy sklep jednomarkowy w warszawskiej Galerii Północnej. Włoska marka odzieżowa zadebiutowała na Białołęce 1 września.
Kocca to synonim miejskiej elegancji w najlepszym wydaniu. Jedna z najbardziej dynamicznych marek włoskiej mody sygnuje kolekcje skierowane do młodych, świadomych swoich atutów kobiet. Ubrania pod marką Kocca mają upiększać i wyróżniać. Modne kuloty, spodnie z podwyższoną talią, sukienki z odkrytymi ramionami i kwiatowe printy wpisują modowe propozycje Kocca w aktualne trendy. Kobiecy styl, wysokiej jakości materiały i niebanalne kroje sprawiają, że stworzona w 1995 roku marka ma grono wiernych klientek zarówno w rodzimych Włoszech, jak i każdym innym kraju, w którym się pojawia. Butiki firmy działają także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Katarze. Od 1 września moda rodem ze słonecznych Włoch dostępna jest także dla klientek Galerii Północnej.
Firma Kocca narodziła się w latach 90-tych jako producent jeansów, dzisiaj to wszechstronna marka odzieży damskiej i akcesoriów, ceniona przez klientki za wysoką jakość produktów i niebanalne wzornictwo. Kocca to także nowoczesne przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, posiadające ponad 20 jednomarkowych sklepów w Europie i Azji oraz sprzedające swoje ubrania w ramach 800 wielomarkowych sklepów na całym świecie. Stawiamy na stały rozwój i ekspansję zagraniczną, od dawna obserwujemy rynki Europy Środkowo-Wschodniej i podjęliśmy decyzję o zaprezentowaniu naszej oferty i filozofii lokalnym klientkom. Butik w Galerii Północnej jest pierwszym punktem sieci w Polsce i mamy nadzieję, że starannie zaprojektowane i ciekawie wykonane kolekcje przypadną do gustu nowoczesnym kobietom szukającym niebanalnych stylizacji – podsumowuje otwarcie pierwszego w Polsce butiku Kocca Agata Olszewska, Brand Manager marki Kocca.  
Butik Kocca o powierzchni 43 mkw. zlokalizowany zostanie na pierwszym piętrze, przy salonie KappAhl. Klienci znajdą w nim kompleksową ofertę damskiej odzieży włoskiego producenta, obejmującą modne spodnie i sukienki, kurtki, bluzki oraz akcesoria. W umowie najmu pośredniczył dział leasingu firmy GTC. 
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.
Źródło: materiały prasowe