Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. Pierwszy od 10 lat nowoczesny obiekt handlowy w stolicy i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedziło w tym czasie prawie 3,5 miliona gości. Do portfolio najemców od dnia otwarcia dołączyło jedenaście nowych marek, zaś sama galeria na stałe wpisała się w krajobraz północno-wschodnich rejonów Warszawy, zyskując popularność i wiernych klientów.
Kompleksowe portfolio ponad 200 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, nowoczesne kino Cinema City i fitness klub Calypso, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie hipermarketów Carrefour, szeroka oferta kawiarni i restauracji, a do tego liczne atrakcje i przestrzenie do wypoczynku – skate park, plenerowa siłownia, place zabaw dla dzieci i efektowny ogród na dachu. Wrześniowe otwarcie Galerii Północnej bez wątpienia było jednym z największych retailowych wydarzeń 2017 roku w stolicy i z pewnością najbardziej znaczącą inwestycją dla północno-wschodnich rejonów Warszawy. – Dzięki Galerii Północnej mieszkańcy Białołęki i okolic zyskali nie tylko dostęp do zaplecza handlowo-rozrywkowego, ale też swoje miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu, którego w tej okolicy bardzo brakowało – mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – Już na etapie budowy wiedzieliśmy, że okoliczni mieszkańcy nie mogą się doczekać otwarcia obiektu. Huczna inauguracja 14 września zgromadziła prawie 65 000 osób, milionowego klienta powitaliśmy zaledwie po czterech tygodniach działalności. Pierwszy kwartał zamykamy zaś znakomitym wynikiem prawie 3,5 miliona gości.
Sukces obiektu to wypadkowa atrakcyjnej lokalizacji, kompleksowej oferty i otwartości na potrzeby klientów. Długo wyczekiwana Galeria Północna zapewniła mieszkańcom Białołęki wygodny dostęp do popularnych sklepów i lokali usługowych, niedostępnych do tej pory w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Wśród najemców obiektu znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci m.in. marki grupy LPP – Reserved, Mohito, House i Cropp, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC, jak i marki debiutujące w Polsce lub w Warszawie – Hamleys, 4faces, Homla, Newbie, czy salony odzieżowe Pink Woman, Zarina i Love Republic. Do Galerii Północnej przyciągnęła je lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy oraz nowoczesna koncepcja centrum, łącząca funkcje handlowe i rozrywkowe z troską i dbałością o środowisko. – Po tych kilku miesiącach możemy powiedzieć, że oferta handlowa obiektu wpisała się w oczekiwania lokalnych mieszkańców. Od początku dużym zainteresowaniem cieszą się znane marki odzieżowe i sklepy z elektroniką. Białołęka jest młodą, rozwijającą się dzielnicą z dużą liczbą nowych inwestycji mieszkaniowych, dlatego nasi klienci chwalą także szeroki wybór sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz – wylicza Agnieszka Nowak. – W ofercie Galerii Północnej mamy też dużo handlowych perełek, czyli marek, które na miejsce polskiego czy warszawskiego debiutu wybrały właśnie nasz obiekt. Jednym z najchętniej odwiedzanych sklepów jest Hamleys, będący oficjalnym dostawcą zabawek na brytyjski dwór królewski. Nasi najmłodsi klienci pokochali bogatą ofertę sklepu i dodatkowe atrakcje dostępne w lokalu, takie jak labirynt luster czy tor wyścigów samochodowych. Na brak zainteresowania nie narzekają także punkty gastronomiczne i rozrywkowe. Mieszkańcy północno-wschodnich rejonów Warszawy to głównie rodziny z dziećmi i młodzi ludzie, lubiący spędzać czas poza domem. Restauracje, kawiarnie, przestrzenie do rekreacji i nowoczesne kino Cinema City uzupełniły ofertę rozrywkową, której bardzo brakowało w tej części Warszawy i stworzyły dla okolicznych mieszkańców ciekawe miejsce do spotkań i integracji.
Jedenastu nowych najemców Galerii PółnocnejOd wrześniowego otwarcia na mapie Galerii Północnej pojawiło się także jedenastu nowych najemców. Segment odzieżowy uzupełniły m.in. renomowana marka Levi’s, debiutująca na polskim rynku sieć Pink Woman, multibrandowy butik MM Concept Store oraz Pako Lorente, polski producent eleganckiej odzieży męskiej. Panie mogą skorzystać z oferty trzech nowych salonów z bielizną i rajstopami – włoskich sieci Calzedonia i Intimissimi oraz polskiej marki Sawren. Sklep Żabka to propozycja dla klientów szukających miejsca na szybkie zakupy spożywcze, zaplecze usługowe uzupełniło zaś stoisko z ofertą telewizji NC+ i punkt Totalizatora Sportowego. Najwięcej emocji wzbudziło jednak długo wyczekiwane otwarcie pierwszego na północy Warszawy lokalu popularnej sieci Bierhalle. Restauracja zainaugurowana 25 listopada ma powierzchnię ponad 500 mkw. i zlokalizowana jest na parterze z wejściem od strony ulicy Trakt Nadwiślański. Lokal idealnie wpisuje się w strategię Galerii Północnej, zakładającą otwarcie centrum na klientów i zapewnienie im możliwości ciekawego, miłego spędzenia wolnego czasu. W ciepłych miesiącach zostanie wyposażony w ogródek piwny, w którym obok najbardziej popularnych gatunków piwa takich, jak Pils czy Weizen, klienci będą mogli skosztować także piwa Lager Północny, przygotowanego specjalnie dla mieszkańców Białołęki. – Bierhalle bardzo dokładnie selekcjonuje lokalizacje pod nowe lokale, restauracje sieci powstają tylko w najbardziej znanych obiektach handlowych i na popularnych placach miejskich. Północne dzielnice Warszawy mają ogromny potencjał, jeśli chodzi o klientów, zaś Galeria Północna w zaledwie kilka tygodni stała się rozrywkowym centrum tego rejonu. Obserwując zainteresowanie obiektem jeszcze przed otwarciem restauracji wiedzieliśmy, że ta inwestycja będzie strzałem w dziesiątkę – podsumowuje otwarcie nowego lokalu Jerzy Becz, prezes zarządu QLT Restaurant i współwłaściciel sieci Bierhalle. Choć Galeria Północna jest już praktycznie w całości wynajęta, nie wyklucza uzupełnienia oferty o nowe marki odzieżowe, sklepy z artykułami dla dzieci czy lokale usługowe. – Galeria Północna odpowiada na potrzeby związane z nowoczesnym stylem życia, dlatego podążamy za gustami naszych klientów i jesteśmy gotowi na modyfikację oferty – wyjaśnia Agnieszka Nowak. – Cały czas prowadzimy rozmowy z potencjalnymi najemcami, w zakresie naszych zainteresowań są obecnie m.in. popularne marki odzieżowe oraz sklepy z ofertą dla najmłodszych. Pracujemy także nad rozszerzeniem oferty usług dostępnych w Galerii Północnej o pocztę, szewca czy kolejne lokale z segmentu beauty&SPA. Chcemy dać klientom możliwość zrealizowania wszystkich codziennych spraw w jednym miejscu. Już w lutym ofertę Galerii Północnej uzupełni kolejna marka skierowana do modnych panów. Swój pierwszy salon na północy Warszawy otworzy firma Recman, polski producent eleganckiej odzieży męskiej.
REKLAMA
Potencjał na relaks3,5 miliona klientów w zaledwie 3,5 miesiąca to ogromny sukces, ale Galeria Północna nie zwalnia tempa. Obok oferty handlowo-rozrywkowej obiekt oferuje także ciekawe miejsca do wypoczynku i rekreacji, takie jak plenerowa siłownia i skate park czy ogród na dachu. Ze względu na jesienny termin otwarcia galerii klienci nie mieli okazji długo cieszyć się wypoczynkiem na świeżym powietrzu. Dlatego zarządca obiektu planuje w pełni wykorzystać ten potencjał już na wiosnę. – Od momentu otwarcia staramy się angażować klientów w ciekawe projekty rozrywkowe i zachęcać do wspólnych aktywności. W Galerii Północnej cyklicznie odbywają się spotkania z postaciami z ulubionych dziecięcych bajek i gier, imprezy modowe z udziałem blogerów i celebrytów czy atrakcje artystyczne organizowane m.in. we współpracy z Białołęckim Ośrodkiem Kultury i lokalnymi szkołami. Na początku grudnia przywitaliśmy sezon świąteczny koncertem kolęd i uroczystą inauguracją pięknych dekoracji, które można będzie podziwiać do końca stycznia. Chętnie angażujemy się także w projekty o charakterze społecznym – niedawno gościliśmy fundację DKMS zachęcającą mieszkańców okolicznych dzielnic do rejestracji w banku dawców szpiku, w tym roku właśnie w Galerii Północnej zlokalizowany został także regionalny sztab Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – wylicza Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej. – Na wiosnę planujemy uroczyste otwarcie ogrodu na dachu Galerii Północnej. Będzie to nie tylko doskonałe miejsce do relaksu, ale także lokalizacja różnych ciekawych wydarzeń. Dla dzieci przygotujemy teatrzyki i animacje, dla dorosłych zajęcia sportowe. Co ciekawe, na ostateczny plan atrakcji wpływ będą mieli także nasi klienci. Zachęcam do śledzenia profilu Galerii Północnej na Facebooku. Tam będziemy zamieszczać ankiety związane z planowanymi atrakcjami i zachęcać naszych gości do dzielenia się swoimi pomysłami.
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września ubr. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Źródło: materiały prasowe