Od 25 listopada mieszkańcy Białołęki i okolic mają nowe, wyjątkowe miejsce na spotkanie ze znajomymi, biznesowy lunch czy obiad z rodziną. W Galerii Północnej otworzyła się długo wyczekiwana restauracja Bierhalle. W szerokim menu lokalu czeka na gości niespodzianka – specjalnie warzone, lokalne piwo Lager Północny, stworzone z myślą o klientach Galerii Północnej.
– Bierhalle w Galerii Północnej jest pierwszą restauracją znanej sieci otwartą w północno-wschodniej części Warszawy. Lokal powitał pierwszych klientów w sobotę, 25 listopada. Mieszkańcy Białołęki od dawna czekali na otwarcie znanej restauracji, dlatego goście dopisali a kalendarz Bierhalle szybko wypełnił się pierwszymi rezerwacjami. Restauracja od samego początku spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony naszych klientów. W momencie, gdy podaliśmy informację o podpisaniu umowy z Bierhalle zostaliśmy zasypani pytaniami o termin otwarcia. Północne rejony Warszawy zamieszkane są w dużej mierze przez młodych ludzi, którzy lubią spędzać czas poza domem i szukają ciekawych miejsc na spotkanie z rodziną lub znajomymi. Wiele osób kontaktowało się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych upatrując w Bierhalle miejsca, w którym będą mogli nie tylko zjeść obiad czy wypić piwo, ale też zorganizować udaną imprezę – mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. – Cieszę się, że nasza oferta poszerzyła się o kolejną restaurację, Bierhalle idealnie dopełniło gastronomiczne zaplecze Galerii Północnej. Wśród ponad dwudziestu lokali zlokalizowanych na kilku poziomach obiektu mamy kawiarnie, restauracje, popularne lokale typu fast food czy modne sushi. Mamy także propozycję dla osób ceniących zrównoważoną, zdrową dietę, więc jesteśmy w stanie zaspokoić różnorodne kulinarne preferencje klientów.
Bierhalle podbiło serca polskich klientów niebanalnym, klimatycznym wystrojem, stylizowanym na niemieckie piwiarnie oraz piwem, które jest warzone bezpośrednio w lokalach. W ciągu zaledwie kilku lat sieć otworzyła w Polsce dwanaście restauracji, z których siedem pełni także rolę browaru. Piwa Bierhalle powstają zgodnie z tradycyjnym edyktem Reinheitsgebot z 1516 r., według którego do produkcji używa się tylko czterech surowców: wody, słodu, chmielu oraz drożdży. Kotły warzelne i kadzie filtracyjne wykonane są ze szkła borokrzemowego, dzięki czemu goście mogą podziwiać cały proces powstawania złocistego trunku.
Restauracja Bierhalle w Galerii Północnej ma powierzchnię ponad 500 mkw i zlokalizowana jest na parterze z wejściem od strony ulicy Trakt Nadwiślański. Lokal idealnie wpisuje się w strategię Galerii Północnej, zakładającą otwarcie centrum na klientów i zapewnienie im możliwości ciekawego, miłego spędzenia wolnego czasu. W ciepłych miesiącach restauracja zostanie wyposażona w ogródek piwny, w którym obok najbardziej popularnych gatunków piwa takich, jak Pils czy Weizen, klienci będą mogli skosztować także Piwa Północnego, przygotowanego specjalnie dla mieszkańców Białołęki. Menu restauracji to udane połączenie kuchni bawarskiej i polskiej, uzupełnione ofertą śniadaniową i lunchową. Lokal otwarty przygotował także specjalną ofertę dla najmłodszych klientów. W Bierhallew Galerii Północnej na dzieci czeka kącik zabaw i dedykowane menu.
REKLAMA
– Bierhalle bardzo dokładnie selekcjonuje lokalizacje pod nowe lokale, restauracje sieci powstają tylko w najbardziej znanych obiektach handlowych i na popularnych placach miejskich. Północne dzielnice Warszawy mają ogromny potencjał, jeśli chodzi o klientów, zaś Galeria Północna w zaledwie kilka tygodni stała się rozrywkowym centrum tego rejonu. Obserwując zainteresowanie obiektem jeszcze przed otwarciem restauracji wiedzieliśmy, że ta inwestycja będzie strzałem w dziesiątkę – podsumowuje Jerzy Becz, prezes zarządu QLT Restaurant i współwłaściciel sieci Bierhalle. – Dodatkowym czynnikiem motywującym do otwarcia restauracji właśnie w Galerii Północnej była świadomość, że jesteśmy w stanie zaoferować lokalnym klientom miejsce, jakiego jeszcze na Białołęce nie ma. Dzięki Bierhalle i Galerii Północnej lokalni mieszkańcy nie muszą już szukać ciekawego miejsca na spotkanie w innych dzielnicach. U nas znajdą zarówno dobre jedzenie, wyśmienite rzemieślnicze piwa, jak i rozrywkę w postaci imprez czy transmisji ważnych wydarzeń sportowych.
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Źródło: materiały prasowe