Galeria Północna na stałe wpisała się w krajobraz Białołęki. Dzięki kompleksowej ofercie handlowej i licznym przestrzeniom do wypoczynku obiekt jest najchętniej wybieraną zakupową destynacją dla mieszkańców północno-wschodnich rejonów Warszawy. Aby ułatwić klientom załatwienie wszystkich potrzeb w jednym miejscu, z końcem czerwca Galeria Północna rozszerzyła ofertę usług o pasmanterię Szpileczka.
Od 30 czerwca klienci Galerii Północnej mogą korzystać z nowego punktu usługowego – pasmanterii Szpileczka. Lokal zlokalizowany jest na poziomie +1 koło salonu sieci Pepco. Pasmanteria oferuje szeroki wybór produktów niezbędnych do szycia, przerabiania oraz ozdabiania, m.in. nici, igły, guziki, zamki błyskawiczne, taśmy ozdobne, koraliki i aplikacje. Oprócz asortymentu związanego z krawiectwem, w pasmanterii można także dokonać poprawek krawieckich. W ofercie Szpileczki znajdują się usługi skracania i zwężania odzieży, wszywania zamków, taliowania bluzek i koszul, a także obszywania i skracania firan i zasłon.
– Galeria Północna już niedługo będzie obchodziła swoje pierwsze urodziny. Ostatnie miesiące pozwoliły nam dobrze poznać lokalnych klientów, w dużej części są to ludzie młodzi i rodziny z dziećmi, które lubią poświęcać wolny czas na spotkania z bliskimi i realizacje pasji. Dlatego od galerii handlowej oczekują kompleksowej oferty, która pozwoli szybko i w jednym miejscu zaspokoić różnorodne potrzeby. Wśród pytań i sugestii dotyczących oferty usługowej Galerii Północnej często pojawiał się temat pasmanterii. Dlatego lokal o takim właśnie profilu z końcem czerwca dołączył do naszych najemców – podsumowuje współpracę z nowym najemcą Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.
REKLAMA
O Galerii PółnocnejGaleria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, klub fitness Calypso oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV/AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.
Źródło: materiały prasowe