W czwartek 20 sierpnia w warszawskiej Galerii Młociny swój pierwszy sklep w Polsce otworzy Primark, międzynarodowa marka odzieżowa.
"Niesamowita moda w niesamowitych cenach" – to hasło, które przyświeca marce Primark. Klienci nowo otwieranego sklepu będą mogli kupić tam ubrania, obuwie, bieliznę czy wyposażenie domu. W ofercie znajdą się również produkty wykonane z materiałów pozyskanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu. Nowy sklep w warszawskiej Galerii Młociny to 3 660 mkw. powierzchni handlowej, rozlokowane na dwóch piętrach, 30 kas oraz 250 nowych miejsc pracy. Projekt i układ salonu powstały w oparciu o najnowszy koncept sklepów Primark.
Otwarcie sklepu a koronawirus
Administracja sklepu zapewnia, że obiekt jest należycie przygotowany na przyjęcie klientów. Liczne środki ochronne, czytelne oznakowanie i naklejki na podłodze to elementy, które mają zagwarantować bezpieczeństwo kupującym.
Pierwszy sklep w Polsce
– Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu "niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej – mówił Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska.
Marka Primark
Firma założona w 1969 roku posiada aktualnie ponad 380 sklepów w 11 krajach europejskich (w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Belgii, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Włoszech i Słowenii) oraz w Stanach Zjednoczonych. Primark zatrudnia ponad 70 tys. osób.