Popularna szwedzka marka odzieżowa przedłużyła właśnie umowę najmu z galerią Tarnovia na kolejne lata. Ta decyzja dowodzi, że tarnowskie centrum handlowe pozostaje niezwykle atrakcyjną lokalizacją dla topowych najemców na polskim rynku. Jest to zasługa m.in. rosnących od miesięcy wskaźników odwiedzalności i poszerzenia tenant mixu.
Decyzja sieci H&M o przedłużeniu umowy najmu w galerii Tarnovia to dobra wiadomość dla mieszkańców miasta i regionu, ponieważ jest to jedyny tarnowski salon z odzieżą i dodatkami tej marki. Sklep znajdujący się na poziomie 0 nadal będzie więc oferował klientom odzież damską, męską, młodzieżową i dziecięcą oraz kosmetyki i modne akcesoria.
Galeria Tarnovia wkracza w nowy etap swojego rozwoju – od kilku miesięcy centrum handlowe notuje regularne wzrosty odwiedzalności. Listopad 2016 r. i styczeń br. były pod względem liczby odwiedzin najlepszymi miesiącami od otwarcia centrum. Wyniki footfall w lutym br. również są imponujące – odwiedzalność centrum wzrosła aż o 40%! Planowane inwestycje i wdrażane już projekty, m.in. otwarcie nowej strefy gastronomicznej, zaplanowane na przełomie I i II kwartału br., z pewnością pozwolą podtrzymać tę tendencję.