W erze zakupów online, gdzie najważniejsza stała się wygoda i oszczędność czasu, centra handlowe stają przed poważnym wyzwaniem: w jaki sposób zachęcić klientów do zakupów stacjonarnych? – Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury. O sposobach na skuteczne budowanie zadowolenia wśród klientów i przywiązania do zakupów stacjonarnych opowiadają ekspertka Manufaktury w Łodzi oraz agencji badawczej SANA.
W Galerii Katowickiej lokalizację zmienił z początkiem października salon CCC, trwają również przygotowania do nowych otwarć, m.in. supermarketu Carrefour. Centrum handlowe, stwarzając najemcom przestrzeń do rozwoju biznesów, dla klientów kreuje miejsce wrażeń, nie tylko zakupowych.
A&A Holding informuje o otrzymaniu prawomocnego pozwolenia na budowę Magazynu Bawełny, swojej inwestycji mixed-use w Łodzi w znanym kompleksie Manufaktura. To kolejny, ważny etap, który otwiera drogę do procedury wyłonienia generalnego wykonawcy inwestycji.
Od października Apsys Polska objął zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni – największym obiektem handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. W czerwcu tego roku Apsys Polska wygrał przetarg na zarządzanie gdyńskim centrum handlowym, którego właścicielem jest UniInstitutional European Real Estate, zarzadzany przez Union Investment Real Estate GmbH i z początkiem października objął funkcję jego zarządcy.
Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował bardzo dobre wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2023 r. W okresie styczeń-czerwiec br. w tym wiodącym centrum komercyjnym w Polsce podpisano 18 umów najmu na łączną powierzchnię 3 071 mkw.
A&A Holding poinformował o przyznaniu projektowi budynku Magazyn Bawełny w Łodzi certyfikatu ekologicznego BREEAM na najwyższym poziomie Outstanding. To ważne potwierdzenie najwyższych standardów projektowania oraz profesjonalnego podejścia Inwestora do standardów ekologicznych i ESG.
Dzięki wyjątkowym przeżyciom, jakie towarzyszą zakupom w sklepach stacjonarnych, te wciąż, mimo rozwoju sprzedaży online, mają się dobrze. W zorientowanie na dostarczanie wrażeń doskonale wpisują się metamorfozy, relokacje i powiększanie salonów – w Galerii Katowickiej tylko w tym roku w nowej odsłonie otwarte zostały już m.in.: Yes, Puma, Cropp, House i Mohito.
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi konsekwentnie realizuje strategię na 2023 rok i poszerza ofertę handlową w kluczowych dla pozycjonowania centrum kategoriach. W odpowiedzi na codzienne potrzeby zakupowe Klientów, w centrum otwarty zostanie sklep popularnej marki Dealz, natomiast dwa lokale – drogeria Rossmann oraz Piekarnia i cukiernia "Z Pieca Rodem" – zyskały większą przestrzeń.
Firma Apsys Polska, należąca do francuskiego dewelopera i zarządcy nieruchomości Apsys, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w Polsce. W styczniu tego roku firma zakupiła nieruchomość w stolicy Dolnego Śląska o powierzchni 5 000 mkw., zlokalizowaną w centrum Wrocławia.
Oferta należącego do NEPI Rockcastle Centrum Handlowego Bonarka stale się powiększa. W gronie nowych najemców znaleźli się m.in. Local Heroes, Smoke Shop. Po krótkiej przerwie w nowej odsłonie wita klientów salon Massimo Dutti, który po modernizacji zwiększył powierzchnię sprzedaży.