Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Dekoria to sklep oferujący dekoracje dla domów i mieszkań. Jest własnością firmy Franc-Textil sp. z o.o. Ta produkuje wyroby tekstylne, rolety oraz innego rodzaju artykuły dekoracyjne przeznaczone do wnętrz, które sprzedaje w swoim sklepie internetowym. Elementy z danego asortymentu również produkuje pod zamówienie dla firm działających na terenie krajów Europy Zachodniej. Zatrudnia około 250 pracowników. Ma profesjonalnie wyposażoną halę produkcyjną.