REKLAMA

Dino

Artykuły o Dino

Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA (stan na koniec 2023 roku[1]). Według raportu Banku Pekao S.A. z grudnia 2022 r., dynamicznie rozwijają się także dyskonty oraz supermarkety, których łączny udział w sprzedaży szacowano na 47%[2]. Od kilku lat widać także znaczący wzrost liczby centrów handlowych i marketów powstających w mniejszych miejscowościach. Za fenomen ten odpowiada m.in. migracja społeczności z ośrodków miejskich do spokojniejszych – a często także bardziej dostępnych cenowo – sypialni miast oraz wsi.
Ekspansja Dino w Polsce trwa. W 2024 będzie jeszcze więcej sklepów!
Ekspansja Dino w Polsce trwa. W 2024 będzie jeszcze więcej sklepów!
Jeden z najbogatszych Polaków Tomasz Biernacki nie spoczywa na laurach i zamierza w 2024 roku otworzyć jeszcze więcej sklepów Dino niż zrobił to w ubiegłym roku.
Austriacki inwestor wybuduje dużą fabrykę przy autostradzie A4 w woj. opolskim
Austriacki inwestor wybuduje dużą fabrykę przy autostradzie A4 w woj. opolskim
Kolejna duża zagraniczna inwestycja w województwie opolskim. Międzynarodowy producent materiałów budowlanych, w szczególności kompletnych systemów ociepleń, tynków, zapraw i betonów, austriacka firma Baumit, zdecydowała się zakupić nieruchomość przy ul. Amerykańskiej w miejscowości Zimna Wódka, w gminie Ujazd.
W województwie wielkopolskim powstanie kolejny nowy park handlowy
W województwie wielkopolskim powstanie kolejny nowy park handlowy
W województwie wielkopolskim planowana jest budowa kolejnego parku handlowego. Tym razem nowy obiekt handlowy powstanie w Krotoszynie. Inwestycja podzielona będzie na dwa etapy.
W sąsiedztwie rozbudowywanej Bramy Pomorza pojawi się sklep znanej polskiej sieci i restauracja
W sąsiedztwie rozbudowywanej Bramy Pomorza pojawi się sklep znanej polskiej sieci i restauracja
W liczących blisko 40 tysięcy mieszkańców Chojnicach, w województwie pomorskim, realizowana jest duża inwestycja handlowa. W jej ramach trwa rozbudowa Centrum Handlowego Brama Pomorza, która obejmuje nowy park handlowy.
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna buduje nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa w Wielkopolsce
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna buduje nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa w Wielkopolsce
Kolejna inwestycja Dino Polska S.A. Tym razem jednak nie będzie to nowe centrum logistyczne, tylko nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa. Buduje go spółka Agro-Rydzyna, należąca do Dino.
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Znamy ranking najbardziej popularnych marek handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Kto tym razem w nim zwyciężył w rankingu YouGov Best Brands, przedstawiającym najlepsze i najprężniej rozwijające się marki w naszym kraju?
Dino Polska S.A. wybuduje nowe, wielkie centrum dystrybucyjne w Polsce
Dino Polska S.A. wybuduje nowe, wielkie centrum dystrybucyjne w Polsce
Dino Polska S.A. planuje budowę nowego, wielkiego centrum dystrybucyjnego. Tym razem zlokalizowane będzie w województwie opolskim, w Brzegu w pobliżu granicy z województwem dolnośląskim.
Jeden z najbogatszych Polaków otworzy supermarket na wrocławskim Rynku
Jeden z najbogatszych Polaków otworzy supermarket na wrocławskim Rynku
Duża niespodzianka na rynku handlowym nie tylko we Wrocławiu, ale i w Polsce. Należąca do Tomasza Biernackiego, jednego z najbogatszych Polaków, jedna z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce – Dino, otworzy nowy sklep we Wrocławiu. I nie byłoby w tej informacji żadnej wielkiej sensacji i zaskoczenia gdyby nie fakt, że jak dotychczas markety tej wielkiej i szybko rozwijającej się polskiej sieci pojawiały się głównie w mniejszych miastach, miejscowościach a nawet wioskach, a w przypadku dużych miast, takich jak Wrocław...głównie na ich obrzeżach lub na osiedlach mieszkaniowych.
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
REKLAMA