Trwa ekspansja największej polskiej sieci supermarketów. Dino Polska S.A., jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i wartości sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce, planuje budowę nowego, wielkiego centrum dystrybucyjnego. Znamy lokalizacje.
Trwa ekspansja największej polskiej sieci supermarketów. Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i wartości sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.
Dino Polska z roku na rok kontynuuje swoją ekspansję. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy w 2024 roku wyniosły 1,6 mld zł. Powstało 8 tys. nowych miejsc pracy. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2024 r. 49,9 tys. pracowników.
Kolejna znana, polska firma inwestuje w województwie śląskim. Tym razem jest to Wosana S.A., która zainwestuje w Turowie pod Częstochową (powiat częstochowski) ponad 50 mln zł. Spółka otrzymała decyzję o wsparciu inwestycji od Katowickiej Specjalne Strefy Ekonomicznej (KSSE).
Największa polska sieć sklepów DINO Polska wybuduje kolejny obiekt w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w północno-zachodniej części miasta, na Marszowicach (osiedle Leśnica).
Dino Polska S.A. – największa sieć polskich sklepów otworzyła w 2024 roku 283 nowe obiekty handlowe. Na dachach większości z nowych sklepów zostały zainstalowane panele fotowoltaiczne.
Trwa ekspansja Dino, największej polskiej sieci sklepów. W III kw. Dino Polska uruchomiła 69 nowych marketów, a narastająco od początku roku powiększyła się o 167 nowych marketów. Na koniec września 2024 r. w Polsce funkcjonowały 2572 sklepy z logiem Dino.
Dino Polska S.A. planuje budowę nowego, wielkiego centrum dystrybucyjnego. Tym razem zlokalizowane będzie w województwie opolskim, w Brzegu w pobliżu granicy z województwem dolnośląskim.
Kolejna duża inwestycja w Wielkopolsce. Firma Agro-Rydzyna, należąca do Grupy Dino Polska, zakończyła budowę nowego zakładu rozbioru mięsa wieprzowego w Jastrowiu (woj. wielkopolskie). Firma obecna na rynku od 1992 r., stanowi część Grupy Dino Polska i zaopatruje wyłącznie sieć marketów Dino w świeże mięso.
Trwa ekspansja polskiej sieci Dino S.A. Spółka otworzyła od stycznia do końca września 2024 r. 167 nowych sklepów. W rok sieć powiększyła się o 232 placówki. Na koniec września 2024 r. sieć liczyła 2572 sklepy, wobec 2340 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1014,7 tys. mkw. wobec 921,4 tys. mkw. rok temu.