REKLAMA

Dino Polska

Artykuły o Dino Polska

Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA (stan na koniec 2023 roku[1]). Według raportu Banku Pekao S.A. z grudnia 2022 r., dynamicznie rozwijają się także dyskonty oraz supermarkety, których łączny udział w sprzedaży szacowano na 47%[2]. Od kilku lat widać także znaczący wzrost liczby centrów handlowych i marketów powstających w mniejszych miejscowościach. Za fenomen ten odpowiada m.in. migracja społeczności z ośrodków miejskich do spokojniejszych – a często także bardziej dostępnych cenowo – sypialni miast oraz wsi.
Ekspansja Dino w Polsce trwa. W 2024 będzie jeszcze więcej sklepów!
Ekspansja Dino w Polsce trwa. W 2024 będzie jeszcze więcej sklepów!
Jeden z najbogatszych Polaków Tomasz Biernacki nie spoczywa na laurach i zamierza w 2024 roku otworzyć jeszcze więcej sklepów Dino niż zrobił to w ubiegłym roku.
W województwie wielkopolskim powstanie kolejny nowy park handlowy
W województwie wielkopolskim powstanie kolejny nowy park handlowy
W województwie wielkopolskim planowana jest budowa kolejnego parku handlowego. Tym razem nowy obiekt handlowy powstanie w Krotoszynie. Inwestycja podzielona będzie na dwa etapy.
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna buduje nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa w Wielkopolsce
Należąca do Dino Polska S.A. firma Agro-Rydzyna buduje nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa w Wielkopolsce
Kolejna inwestycja Dino Polska S.A. Tym razem jednak nie będzie to nowe centrum logistyczne, tylko nowy, duży zakład uboju i przetwórstwa mięsa. Buduje go spółka Agro-Rydzyna, należąca do Dino.
Dino Polska S.A. wybuduje nowe, wielkie centrum dystrybucyjne w Polsce
Dino Polska S.A. wybuduje nowe, wielkie centrum dystrybucyjne w Polsce
Dino Polska S.A. planuje budowę nowego, wielkiego centrum dystrybucyjnego. Tym razem zlokalizowane będzie w województwie opolskim, w Brzegu w pobliżu granicy z województwem dolnośląskim.
Jeden z najbogatszych Polaków otworzy supermarket na wrocławskim Rynku
Jeden z najbogatszych Polaków otworzy supermarket na wrocławskim Rynku
Duża niespodzianka na rynku handlowym nie tylko we Wrocławiu, ale i w Polsce. Należąca do Tomasza Biernackiego, jednego z najbogatszych Polaków, jedna z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce – Dino, otworzy nowy sklep we Wrocławiu. I nie byłoby w tej informacji żadnej wielkiej sensacji i zaskoczenia gdyby nie fakt, że jak dotychczas markety tej wielkiej i szybko rozwijającej się polskiej sieci pojawiały się głównie w mniejszych miastach, miejscowościach a nawet wioskach, a w przypadku dużych miast, takich jak Wrocław...głównie na ich obrzeżach lub na osiedlach mieszkaniowych.
Polska sieć Dino otworzy nowy sklep w Legnicy
Polska sieć Dino otworzy nowy sklep w Legnicy
Należąca do Tomasza Biernackiego, jednego z najbogatszych Polaków, jedna z najszybciej rozwijających się sieci supermarketów w Polsce – Dino, wybuduje kolejny obiekt handlowy w liczącej blisko 100-tysięcy mieszkańców Legnicy.
Mirbud wybuduje dla Dino Polska dwa nowe centra dystrybucyjne
Mirbud wybuduje dla Dino Polska dwa nowe centra dystrybucyjne
Mirbud zawarł dwie umowy na zaprojektowanie, budowę i przekazanie do eksploatacji centrów dystrybucyjnych w m. Kaliszki, gm. Biała Piska (warmińsko-mazurskie) oraz w Janowie Lubelskim, za odpowiednio 107 mln zł netto i 102 mln zł netto, podała spółka.
Dino zainwestuje 420 mln zł w trzy nowe centra dystrybucyjne w Polsce
Dino zainwestuje 420 mln zł w trzy nowe centra dystrybucyjne w Polsce
Kolejne inwestycje Dino Polska. Właściciel sieci Dino zdecydował o budowie trzech nowych centrów dystrybucyjnych, których łączny koszt wyniesie około 420 mln zł. Centra powstaną w gminach Biała Piska (województwo warmińsko-mazurskie), Janów Lubelski (woj. lubelskie), Morawica (woj. świętokrzyskie) – podano w komunikacie.
Dino Polska stawia na dynamiczny rozwój sieci marketów
Dino Polska stawia na dynamiczny rozwój sieci marketów
Na koniec września 2023 r. Dino Polska zwiększyła liczbę sklepów do 2340 placówek, wobec 2069 rok wcześniej. Ekspansji geograficznej towarzyszyło utworzenie blisko 4,7 tys. nowych miejsc pracy w okresie ostatnich 12 miesięcy. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec III kwartału 2023 r. 40,3 tys. pracowników.
REKLAMA