Bricomarché kontynuuje ekspansję na polskim rynku, otwierając 20. sklep w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 1895 mkw. zlokalizowany w Jędrzejowie (woj. świętokrzyskie), rozpoczął działalność 9 października 2024 roku. Po raz pierwszy inwestorami kompleksu nieruchomościowego są przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Muszkieterów.
Grupa Muszkieterów wybrała sześciu dostawców usług elektromobilnych, którzy wesprą właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w budowie bądź obsłudze stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Intensyfikacja działań Grupy w zakresie elektromobilności jest odpowiedzią na wzrost zapotrzebowania na tego typu usługi oraz wyjściem naprzeciw regulacji prawnych, które wejdą w życie w przyszłym roku.
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7 proc. wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów.
W zlokalizowanych w województwie śląskim Wojkowicach, przy ul. Jana III Sobieskiego otwarto supermarket Bricomarché. Jest to już 211. punkt Bricomarché w Polsce. Sklep o powierzchni 1100 mkw. i 1200 mkw. ogrodu zewnętrznego oferuje klientom szeroki wybór asortymentu.
W kwietniu br. Bricomarché, jedna z czołowych sieci sklepów „dom i ogród” na polskim rynku, wystartowała z aż 6 placówkami w różnych regionach kraju. Co więcej, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2024 zrealizowała niemal 70 proc. całorocznego planu otwarć. Marka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji i ma ambicję, by objąć 3. miejsce na rynku DIY w Polsce.
Bricomarché podsumowuje realizację celów ekspansji po I kwartale. Od stycznia 2024 r. na mapie Polski pojawiło się 11 nowych sklepów sieci „dom i ogród”. Tym samym sieć zrealizowała już ponad 40 proc. rocznego planu otwarć.
Ekspansja sieci Bricomarché trwa – do listy sklepów dołączył punkt w Jaworznie, stanowiący 15. sklep w woj. śląskim oraz lokal w Lubinie, który jest 19. punktem Bricomarché w woj. dolnośląskim.
Bricomarché, francuska sieć marketów typu „dom i ogród”, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku i 28 lutego otworzyła dwie nowe placówki.
Grupa Muszkieterów, odpowiedzialna za rozwój sieci supermarketów spożywczych Intermarché oraz sklepów typu „dom i ogród” Bricomarché, podpisała umowę najmu w GLP Poznań I Logistics Centre na kolejną dekadę. Sieci handlowe korzystają tutaj z 82 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej i biurowej.
Zarządzająca siecią Bricomarché Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję i otwiera 12. punkt w woj. podkarpackim. Nowa placówka funkcjonuje od 31 stycznia i jest pierwszym sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w Łańcucie.