W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Realizacja podziemia Upper One, inwestycji spółki deweloperskiej STRABAG Real Estate, wchodzi w kolejną fazę. Spółka budowlana STRABAG, generalny wykonawca, zakończyła budowę ścian szczelinowych zawierających instalację geotermalną. W następnym etapie zostanie wykonana płyta fundamentowa, powstanie też konstrukcja garażu podziemnego do poziomu stropu "0". Według harmonogramu te prace powinny zakończyć się w I kwartale 2025 roku.
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Od 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiądą do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore.
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore.
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore.