W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Rozbudowa kampusu Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie to projekt o strategicznym znaczeniu dla polskiej nauki i edukacji medycznej. Zaawansowane rozwiązania geotechniczne i fundamentowe realizowane przez Soletanche Polska zapewnią trwałość i bezpieczeństwo całej inwestycji, której generalnym wykonawcą jest WARBUD, a inwestorem – UJ Collegium Medicum.
Spółka deweloperska STRABAG Real Estate realizuje obecnie budowę części nadziemnej warszawskiego kompleksu Upper One, obejmującej 34-kondygnacyjny budynek biurowy oraz 17-piętrowy hotel – pierwszy w stolicy pod szyldem The Cloud One. Zakończenie prac i oddanie inwestycji do użytkowania zaplanowano na 2027 rok. Generalnym wykonawcą projektu jest firma budowlana STRABAG.
W Warszawie powstał największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ. Co dzieje się na tej największej inwestycji dworcowej w Polsce na chwilę przed otwarciem?
Kolejna wielka inwestycja w Trójmieście. Zgodnie w wcześniejszymi zapowiedziami z lata bieżącego roku, ruszyła SKYCITY Gdynia. Inwestor, firma ALLCON realizuje wielki, wielofunkcyjny projekt, opartu na koncepcji architektonicznej przygotowanej przez znanej polskiej pracowni Grupa 5 Architekci, wyłonionej w międzynarodowym konkursie. To największy projekt mixed-use w północnej Polsce. Według zapowiedzi inwestora, stanie się swoistą bramą do nowoczesnego centrum miasta.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
PKP PLK S.A. realizuje wielką inwestycję na linii kolejowej Będzin – Katowice Piotrowice, dzięki której podróżni zyskają lepszy dostęp do pociągów oraz sprawniejszą i bezpieczniejszą komunikację kolejową. Głównym założeniem zadania jest dobudowa nowych torów i oddzielenie ruchu aglomeracyjnego od dalekobieżnego na węźle katowickim, co poprawi przepustowość, usprawni ruch kolejowy i zwiększy częstotliwość kursowania pociągów.
Spółka deweloperska STRABAG Real Estate realizuje obecnie budowę części nadziemnej warszawskiego kompleksu Upper One, obejmującej 34-kondygnacyjny budynek biurowy oraz 17-piętrowy hotel – pierwszy w stolicy pod szyldem The Cloud One. Zakończenie prac i oddanie inwestycji do użytkowania zaplanowano na 2027 rok. Generalnym wykonawcą projektu jest firma budowlana STRABAG.
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ. Co aktualnie dzieje się na tej największej inwestycji dworcowej w Polsce?
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.