Problem, który pojawił się podczas montażu wiaduktu nad torami kolejowymi we Wrzeszczu, to incydent - mówią urzędnicy i zaznaczają, że nie opóźni to oddania konstrukcji do użytku.
Więcej hałasu niż faktycznych problemów - mówią gdańscy urzędnicy po tym, gdy podczas montażu wiaduktu nad torami kolejowymi we Wrzeszczu pojawiły się techniczne problemy.
Gdańskie Inwestycje Komunalne po raz trzeci wybrały wartą 885 mln zł brutto ofertę konsorcjum Hydrobudowy Polska i hiszpańskiego OHL w przetargu obejmującym m.in. budowę tunelu pod Martwą Wisłą. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, od tej decyzji ma już nie odwoływać się konsorcjum FCC Construccion.
Ugoda, zawarta przez Gdańskie Inwestycje Komunalne i FCC Construccion, przewiduje, że Hiszpanie nie będą już odwoływać się od wyników postępowania, co wcześniej uczynili dwukrotnie.
Krajowa Izba Odwoławcza po raz kolejny unieważniła wybór najkorzystniejszej oferty w przetargu na budowę czwartego odcinka Trasy Słowackiego i tunelu pod Martwą Wisłą i wezwała wyłonione konsorcjum do złożenia wyjaśnień dotyczących niezgodności z wymaganiami przetargu.