Od początku roku Dino otworzyło prawie 60 nowych sklepów Fot. Dino Polska

Od początku roku Dino otworzyło prawie 60 nowych sklepów

Orzech
Orzech
REKLAMA

Trwa ekspansja największej polskiej sieci supermarketów. Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i wartości sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.

• W okresie od stycznia do końca marca 2025 r. sieć Dino powiększyła się o 58 nowych sklepów.

• Oznacza to, że na koniec marca 2025 r. sieć liczyła 2746 sklepów wobec 2438 rok wcześniej.

• Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1084,5 tys. mkw. wobec 960,9 tys. mkw. rok temu.

Przychody ze sprzedaży w 2024 r. wyniosły 29,3 mld zł i były o 14,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. Blisko 40 proc. przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakład mięsny Agro-Rydzyna.

REKLAMA

Produkty świeże są dostarczane do sklepów Dino każdego dnia o poranku. Dynamika sprzedaży w sklepach, które istnieją dłużej niż rok (like-for-like; LfL) osiągnęła w 2024 r. poziom 5,3 proc..

Standardowym elementem wyposażenia nowo otwieranych marketów Dino są instalacje fotowoltaiczne, które zapewniają firmie czystą energię elektryczną. Na koniec 2024 r. posiadało je 2476 sklepów, co stanowiło 92 proc. całej sieci Dino.

Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła na koniec 2024 r. 98,9 MW. Dino Polska uzyskała w 2024 r. 86,6 GWh energii ze słońca, o 30,5 proc. więcej niż w 2023 r.

Fot. Dino Polska
Fot. Dino Polska

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA