REKLAMA
Znaleziono 93 wyników
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi poszerza swoją ofertę handlową artykuł
Pokaż artykuł
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi poszerza swoją ofertę handlową
Centrum Handlowe Tulipan w Łodzi konsekwentnie realizuje strategię na 2023 rok i poszerza ofertę handlową w kluczowych dla pozycjonowania centrum kategoriach. W odpowiedzi na codzienne potrzeby zakupowe Klientów, w centrum otwarty zostanie sklep popularnej marki Dealz, natomiast dwa lokale – drogeria Rossmann oraz Piekarnia i cukiernia "Z Pieca Rodem" – zyskały większą przestrzeń.
W Poznaniu powstaje nowy, oryginalny biurowiec [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu powstaje nowy, oryginalny biurowiec [FILM+WIZUALIZACJE]
W stolicy Wielkopolski powstaje nowy, duży biurowiec o oryginalnej architekturze. W Poznaniu, pomiędzy rondem Rataje a galerią handlową Posnania powstaje wysoki na 60 metrów biurowiec. W dalszej kolejności zbudowany zostanie niższy, 7-kondygnacyjny budynek, będący częścią tego samego kompleksu i też pełniący funkcje biurowe. Inwestorem jest firma TMT S.A. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia EASST Architects.
Magazyn smaku pod Warszawą. Kuchnie Świata S.A. najemcą CTPark Warsaw Northartykuł
Pokaż artykuł
Magazyn smaku pod Warszawą. Kuchnie Świata S.A. najemcą CTPark Warsaw North
Firma Kuchnie Świata wynajęła ponad 6 220 mkw. powierzchni w podwarszawskim kompleksie CTPark Warsaw North w gminie Czosnów. Otworzyła tam centrum magazynowo-wysyłkowe z zapleczem biurowym. Podpisana na okres 10 lat umowa zakłada możliwość ekspansji przedsiębiorstwa w ramach tej lokalizacji.
[Polska] Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastachartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najwięcej centrów handlowych powstaje w dużych aglomeracjach i małych miastach
Na koniec 2015 roku funkcjonowało w Polsce 481 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 11 mln...
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarcia
Pierwszych 6 miesięcy 2022 roku okazało się dla branży retail ponownie dużym wyzwaniem. Choć głównym z nich nie była już pandemia, na horyzoncie szybko pojawiły się nowe przeciwności – wybuch wojny w Ukrainie i stale rosnąca inflacja. Manufaktura, mimo trudnych warunków, poradziła sobie z panującą sytuacją gospodarczą i pierwszą połowę bieżącego roku zamyka znaczącym wzrostem zarówno obrotów, jak i frekwencji.
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowych
Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych wynika, że w pierwszym półroczu 2016 roku ob...
Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczegoartykuł
Pokaż artykuł
Warszawska Galeria Młociny pozyskała nowych najemców z sektora mody, sportu, kawiarni i spożywczego
Galeria Młociny to tętniące życiem warszawskie centrum handlowe, które stale odświeża i poszerza wachlarz sklepów i lokali usługowych, aby każdy znalazł w nich coś dla siebie. Zmienia też swoje wnętrza i zaskakuje niecodziennymi wydarzeniami.
[Polska] Ponad pół miliona metrów kwadratowych w centrach handlowych oddano do użytku w 2015 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ponad pół miliona metrów kwadratowych w centrach handlowych oddano do użytku w 2015 r.
Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała rok 2015 na polskim rynku nieruchomości handlowych.
Centrum handlowe Riviera w Gdyni ma nowego zarządcęartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Riviera w Gdyni ma nowego zarządcę
Od października Apsys Polska objął zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni – największym obiektem handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. W czerwcu tego roku Apsys Polska wygrał przetarg na zarządzanie gdyńskim centrum handlowym, którego właścicielem jest UniInstitutional European Real Estate, zarzadzany przez Union Investment Real Estate GmbH i z początkiem października objął funkcję jego zarządcy.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
[Polska] Dobre dane dotyczące rynku handlowego w Polsce za I półrocze 2016 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre dane dotyczące rynku handlowego w Polsce za I półrocze 2016 roku
Polish Retail Research Forum (PRRF) opublikowało dane podsumowujące rynek centrów handlowych w Polsc...
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarć
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlow...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce – podsumowanie roku 2015
Międzynarodowa firma doradcza JLL podsumowała rok 2015 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Colliers podsumowuje rynek handlowy w Polsce po I połowie 2023 roku [RAPORT]
W I połowie 2023 r. w Polsce oddano do użytku ok. 150 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (głównie w ramach parków handlowych). To o około 40 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Tym samym, na koniec czerwca 2023 r., łączny zasób powierzchni handlowej wyniósł blisko 12,8 mln mkw. – wynika z danych firmy doradczej Colliers. Eksperci firmy prognozują, że w najbliższym czasie czeka nas dalszy dynamiczny rozwój parków handlowych i centrów zakupów codziennych.
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki debiutują w centrum handlowym Bonarka w Krakowie
Centrum Handlowe Bonarka poszerzyło swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz biżuterii luksusowej. Do grona najemców dołączyły dwie marki odzieżowe z kolekcją męską: w stylu włoskim Borgio i rodzima marka Recman. Nowym najemcą jest też jubiler SAVICKI, oferujący bogaty wybór biżuterii luksusowej. Nowy salon w Krakowie otworzyła również​​ amerykańska marka Crocs.
[Polska] 336 000 mkw. w ramach 14 centrów handlowych. Debiut 17 nowych marekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 336 000 mkw. w ramach 14 centrów handlowych. Debiut 17 nowych marek
Firma doradcza JLL podsumowała najważniejsze wydarzenia na rynku nieruchomości handlowych w Polsce w...
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclaviaartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] W przyszłym roku otwarcie trzech wielkich galerii handlowych. Wśród nich Wroclavia
– Rok 2016 upłynął pod znakiem oczekiwania na otwarcie centrum handlowego Posnania o powierzchn...
[Polska] Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilny rozwój rynku handlowego w Polsce
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podsumowuje rynek powierzchni handlowych w Polsce...
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowych
Po spokojnym III kwartale rynek nieruchomości handlowych przyspieszy. W IV kw. deweloperzy mogą odda...
REKLAMA