REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy [ZDJĘCIA]
W czerwcu, po ponad 20 latach pojedziemy pociągiem z Wrocławia przez Sobótkę do Świdnicy. Mieszkańcy Dolnego Śląska zyskają dodatkowy dostęp do kolei. Przygotowana jest trasa połączenia. Przystanki zapewnią wygodny dostęp do pociągów wszystkim podróżnym Inwestycję za 217 mln zł realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków unijnych z RPO Województwa Dolnośląskiego.
Wrocław planuje w 2026 roku rekordowy budżet. Wśród priorytetów inwestycje w infrastrukturę drogowąartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław planuje w 2026 roku rekordowy budżet. Wśród priorytetów inwestycje w infrastrukturę drogową
Stolica Dolnego Śląska planuje w 2026 roku rekordowy budżet – ponad 9,40 miliarda złotych wydatków i 8,46 miliarda złotych dochodów. Wrocław utrzymuje stabilną sytuację finansową i zwiększa nakłady na inwestycje. Wśród priorytetów znajdują się inwestycje w infrastrukturę drogową.
Pod Wrocławiem trwa budowa Wrocław Campus 39, wielkiej inwestycji Panattoni. Powstanie wiele nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Wrocławiem trwa budowa Wrocław Campus 39, wielkiej inwestycji Panattoni. Powstanie wiele nowych miejsc pracy
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, realizuje swoją największą jak dotychczas inwestycję na Dolnym Śląsku – Wrocław Campus 39. Generalnym wykonawcą jest firma Atlas Ward Polska z Wrocławia, która zrealizowała dla tego inwestora także wcześniejsze etapy tego wielkiego parku logistyczno-przemysłowego.
Co słychać na budowie dwóch odcinków drogi S19 Via Carpatia między węzłami Krosno i Dukla?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie dwóch odcinków drogi S19 Via Carpatia między węzłami Krosno i Dukla?
Budowa drogi ekspresowej S19 w województwie podkarpackim jest coraz bardziej zaawansowana. Jak wyglądają postępy prac na odcinkach Krosno – Miejsce Piastowe i Miejsce Piastowe – Dukla?
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław IIIartykuł
Pokaż artykuł
Największy operator logistyczny na świecie stawia na Prologis Park Wrocław III
Kolejna wielka, znana, globalna firma zostaje na dłużej w parku magazynowym, w stolicy Dolnego Śląska. Największy operator logistyczny na świecie DSV – Global Transport and Logistics stawia na Prologis Park Wrocław III. Kompleks zlokalizowany jest przy Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, w pobliżu węzła "Lotnisko" i międzynarodowego portu lotniczego Wrocław-Strachowice. Na mocy nowej umowy – zawartej w modelu Clear Lease – DSV będzie kontynuować wynajem 10 541 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni w Prologis Park Wrocław III. Partnerstwo obu firm trwa nieprzerwanie od 2012 roku.
Chińska firma transportowa świadcząca zintegrowane usługi logistyczne stawia na MLP Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
Chińska firma transportowa świadcząca zintegrowane usługi logistyczne stawia na MLP Wrocław
Firma transportowa, świadcząca zintegrowane usługi logistyczne dla chińskich klientów, wynajęła 4,1 tys. metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni magazynowej w ramach MLP Wrocław. Najemca wprowadził się do dedykowanego obiektu z końcem października br. W negocjacjach najemcę wspierała firma doradcza Litwiniuk Property.
Carbon Towerinwestycja
Pokaż inwestycję
Carbon Tower
Wrocław, Fabryczna
dostępna powierzchnia
3598 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
14.50
Odra Tower (niezrealizowany projekt)inwestycja
Pokaż inwestycję
Odra Tower (niezrealizowany projekt)
Wrocław, Stare Miasto, Sikorskiego
Millennium Tower Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Millennium Tower I
Wrocław, Stare Miasto, Strzegomska 42C
całkowita powierzchnia
6237 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
51.00
Millennium Tower IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Millennium Tower II
Wrocław, Stare Miasto, Strzegomska 42C
dostępna powierzchnia
300 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
51.00
Millennium Tower IVinwestycja
Pokaż inwestycję
Millennium Tower IV
Wrocław, Stare Miasto, Strzegomska 42C
dostępna powierzchnia
1200 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
51.00
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław-Stare Miasto] Tęczowa 31 i 33
Wrocław, Stare Miasto
Remont poniemieckiej willi, ul. Sudecka 153inwestycja
Pokaż inwestycję
Remont poniemieckiej willi, ul. Sudecka 153
Wrocław, Krzyki, Sudecka 153
inwestycja
Pokaż inwestycję
Remont budynku mieszkalnego, ul. Długa 60-68
Wrocław, Stare Miasto, Długa 60-68
Awicennyinwestycja
Pokaż inwestycję
Awicenny
Wrocław, Awicenny
Inwestycja, ul. Opolskainwestycja
Pokaż inwestycję
Inwestycja, ul. Opolska
Wrocław, Opolska
Osiedle, ul. Aptekarska 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle, ul. Aptekarska 4
Wrocław, Psie Pole, Aptekarska 4
REKLAMA