REKLAMA
Znaleziono 7678 wyników
Os. Urocze 11inwestycja
Pokaż inwestycję
Os. Urocze 11
Kraków, Nowa Huta, Urocze 11
Długa 43inwestycja
Pokaż inwestycję
Długa 43
Kraków, Śródmieście, Długa 43
Dom Pogodnej Jesieniinwestycja
Pokaż inwestycję
Dom Pogodnej Jesieni
Kraków, Podgórze, Zubrzyckiego 10
Focha 27inwestycja
Pokaż inwestycję
Focha 27
Kraków, Krowodrza, Focha 27
firma
Pokaż firmę
Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o.o.
[Polska] Jak deweloperzy oceniają program Mieszkanie Plusartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak deweloperzy oceniają program Mieszkanie Plus
Czy w opinii deweloperów rządowy program Mieszkanie Plus będzie miał wpływ na rynek mieszkaniowy w n...
Plany GDDKiA na 2024 r. dotyczące złożenia wniosków o wydanie decyzji ZRID [LISTA]artykuł
Pokaż artykuł
Plany GDDKiA na 2024 r. dotyczące złożenia wniosków o wydanie decyzji ZRID [LISTA]
W 2024 roku Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) planuje złożenie wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla 33 odcinków dróg krajowych o łącznej długości ponad 466 km. Od początku roku GDDKiA otrzymała trzy decyzje ZRID dla odcinków o łącznej długości 35,5 km. Ponadto Dyrekcja zakłada, że w 2024 r. uzyska jeszcze decyzje ZRID dla 40 odcinków o długości ok. 496 km.
Budowa kolejnych odcinków drogi S7 z olbrzymim dofinansowaniem z UEartykuł
Pokaż artykuł
Budowa kolejnych odcinków drogi S7 z olbrzymim dofinansowaniem z UE
Budowa dwóch projektów w ramach drogi ekspresowej S7 Płońsk – Czosnów oraz Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej, otrzymała unijne wsparcie o łącznej wysokości ponad 2,3 mld zł. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała 9. i 10. umowę na dofinansowanie ze środków UE z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS).
Więcej pociągów. Nowy rozkład jazdy PKP Intercity na sezon 2024/2025 dla woj. dolnośląskiegoartykuł
Pokaż artykuł
Więcej pociągów. Nowy rozkład jazdy PKP Intercity na sezon 2024/2025 dla woj. dolnośląskiego
Więcej codziennych połączeń do Warszawy, Łodzi, Poznania, Gdańska i Krakowa. Nowe połączenia w relacjach krajowych i międzynarodowych oraz skrócenia czasu przejazdu pociągów pomiędzy Poznaniem a Wrocławiem. PKP Intercity przedstawia nowy rozkład jazdy na sezon 2024/2025.
Metro w Krakowie: podsumowanie dotychczasowych działańartykuł
Pokaż artykuł
Metro w Krakowie: podsumowanie dotychczasowych działań
Podczas posiedzenia Komisji Infrastruktury Rady Miasta Krakowa zaprezentowano aktualny stan zaawansowania prac nad przygotowaniem budowy metra. Zespół Zadaniowy ds. przygotowania Studium kierunków rozwoju metra w Krakowie złożony z ekspertów transportowych, urbanistycznych i finansowych – przekazał założenia powstającego przebiegu pierwszej linii oraz szeroki kontekst planistyczny całego projektu szynowego transportu w mieście.
Podbórzańska dz. 2/1, 2/4, 2/6inwestycja
Pokaż inwestycję
Podbórzańska dz. 2/1, 2/4, 2/6
Szczecin, Podbórzańska 2
[Kraków] Zawodzieinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Zawodzie
Kraków, Krowodrza
Kraków Płaszówinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Płaszów
Kraków, Podgórze, Dworcowa
[Kraków] Hoffmanowainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Hoffmanowa
Kraków, Podgórze
[Kraków] Miastologiainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Miastologia
Kraków, Podgórze, Dąbrowskiego
Kraków Piastówinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Piastów
Kraków, Powstańców
Kraków Złocieńinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Złocień
Kraków, Podgórze, Złocieniowa
[Mielno] Kompleks "Beach City Mielno"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Mielno] Kompleks "Beach City Mielno"
Mielno
Hampton by Hilton Wroclaw Airportinwestycja
Pokaż inwestycję
Hampton by Hilton Wroclaw Airport
Wrocław, Fabryczna, Graniczna 190
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?artykuł
Pokaż artykuł
Dlaczego nadal tak wiele zabytków w Polsce nie jest remontowanych?
Wiele zabytkowych budynków wciąż pozostaje w opłakanym stanie. Samorządy często nie dysponują odpowiednimi funduszami na ich remont, również dla prywatnych właścicieli jest to zbyt dużym obciążeniem finansowym. Rozwiązaniem mogłaby być rewitalizacja prowadzona przez inwestorów zewnętrznych. Niestety, skomplikowane i czasochłonne procedury administracyjne wielu z nich zniechęcają. Dochodzą do tego często niezrozumiałe, a przy tym uznaniowe decyzje wojewódzkich konserwatorów zabytków wydających pozwolenia. Czy jest szansa, żeby to zmienić?
REKLAMA