REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Centralna Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Centralna Vita
Kraków, Nowa Huta, Romana Ciesielskiego
metraże
33 - 90 m2
Jesionowa Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Jesionowa Vita
Gdańsk, Jesionowa 6B
metraże
30 - 65 m2
Morska Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Morska Vita
Gdynia, Działdowska 3A
metraże
39 - 75 m2
Rędzińska 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Rędzińska 4
Wrocław, Rędzińska 4
metraże
34 - 66 m2
zakres cen
od 445 500 zł
Rokokowa Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Rokokowa Vita
Warszawa, Bielany, Rokokowa 132
metraże
93 - 182 m2
Piękna Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Piękna Vita
Wrocław, Piękna 29
metraże
33 - 98 m2
Trzcinowa Vitainwestycja
Pokaż inwestycję
Trzcinowa Vita
Warszawa, Włochy, Trzcinowa 18
metraże
27 - 113 m2
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wzrasta popularność parków handlowych w Polsce [RAPORT]
Rynek handlu w Polsce należy do największych i najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkowo-Wschodniej. Do końca pierwszej połowy 2024 roku łączna powierzchnia nieruchomości handlowych wyniosła 17,3 mln mkw. z czego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił m.in. sektor magazynowy – pisze Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest.
Najwięcej nowej powierzchni handlowej w Polsce od blisko dekady [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Najwięcej nowej powierzchni handlowej w Polsce od blisko dekady [RAPORT]
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. W ubiegłym roku deweloperzy ukończyli ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej, co jest najlepszym wynikiem, jaki zanotował polski rynek od 2015 roku. Wysokiej aktywności deweloperskiej towarzyszyło rosnące zainteresowanie nowych marek handlowych i, co ważne, poprawiające się nastroje konsumentów, które przełożyły się na wzrost sprzedaży detalicznej.
Galeria "Wrocław Fashion Outlet"inwestycja
Pokaż inwestycję
Galeria "Wrocław Fashion Outlet"
Wrocław, Fabryczna
[Wrocław] Biurowiec "Wałbrzyska Office Center"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec "Wałbrzyska Office Center"
Wrocław, Krzyki
[Kraków] Centrum Biurowo - Usługowe, ul. Wadowickainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Centrum Biurowo - Usługowe, ul. Wadowicka
Kraków, Podgórze, Brożka 1
Minimaxy Zarembowiczainwestycja
Pokaż inwestycję
Minimaxy Zarembowicza
Wrocław, Fabryczna, Zarembowicza
[Rzeszów] Słoneczne Tarasyinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Słoneczne Tarasy
Rzeszów, Franciszka Kotuli, Strzelnicza
Osiedle Solneinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Solne
Wieliczka, Krzyszkowice, św. Barbary
inwestycja
Pokaż inwestycję
Yoga
Gdańsk, Ujeścisko - Łostowice, Stanisława Dąbka
Sowia Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Sowia Park
Kielce, Herby, Sowia
Symfonia Ptasia 28inwestycja
Pokaż inwestycję
Symfonia Ptasia 28
Poznań, Grunwald, Ptasia 28
Na Zboczu 80inwestycja
Pokaż inwestycję
Na Zboczu 80
Gdańsk, Na Zboczu 80
REKLAMA