REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[dolnośląskie] Kolejny najemca dołączy do galerii Nowy Rynekartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Kolejny najemca dołączy do galerii Nowy Rynek
Centrum handlowe przy ul. Podwale w Jeleniej Górze już w najbliższych tygodniach poszerzy swoją ofer...
[śląskie] Sklep obuwniczy zostaje w galerii Plejada w Sosnowcuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Sklep obuwniczy zostaje w galerii Plejada w Sosnowcu
Deichmann oficjalnie przedłużył umowę najmu w sosnowieckim centrum handlowym Plejada na dotychczas z...
[Łubna] Good Point Puławska IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łubna] Good Point Puławska II
[wielkopolskie] Już jutro otwarcie Centrum Hnadlowego „Karuzela“ w Turkuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Już jutro otwarcie Centrum Hnadlowego „Karuzela“ w Turku
9 kwietnia otworzy się Centrum Handlowe „Karuzela“ w Turku. Obiekt powstanie w centrum miasta na ter...
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej
Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. P...
Magazyny podlegają renowacji nawet po 2-3 latach funkcjonowaniaartykuł
Pokaż artykuł
Magazyny podlegają renowacji nawet po 2-3 latach funkcjonowania
Zapotrzebowanie na nowoczesne powierzchnie magazynowe sprawia, że właściciele nawet 2, 3-letnich obiektów inwestują w podniesienie standardu i obniżenie kosztów mediów. Zamawiane obecnie usprawnienia to m.in. destryfikatory gorącego powietrza, instalacje do uzdatniania wody bytowej czy regały typu push back pozwalające zwiększyć liczbę składowanych palet nawet o 1/3. Właściciele parków magazynowych odnotowali duże zyski w czasie pandemii. Teraz część z nich inwestuje we wzmocnienie „zielonego” wizerunku, bo tego oczekują najemcy.
Lidl Polska otwiera kolejny sklep w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Lidl Polska otwiera kolejny sklep w Krakowie
Lidl Polska kontynuuje swoją ekspansje w Małopolsce. Już w czwartek, 31 sierpnia, Lidl Polska otworzy kolejny sklep w Krakowie. Nowy obiekt zostanie otwarty przy ul. Chełmskiej 14, w Dzielnicy V Krowodrza.
W Warszawie otwarto pierwszy sklep polskiej sieci Gram Marketartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto pierwszy sklep polskiej sieci Gram Market
W Warszawie zadebiutowała kolejna sieć sklepów spożywczych. Tym razem jest to polski Gram Market, który otworzył swój pierwszy obiekt w stolicy Polski, na Wilanowie, przy ulicy Kuratowskiego 6. Wcześniej w tym miejscu działał sklep innej, dużej polskiej sieci – Top Market.
Polska sieć DINO wybuduje kolejny sklep we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Polska sieć DINO wybuduje kolejny sklep we Wrocławiu
Największa polska sieć sklepów DINO Polska wybuduje kolejny obiekt w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w północno-zachodniej części miasta, na Marszowicach (osiedle Leśnica).
W Gdyni powstanie nowy kompleks wielofunkcyjnyartykuł
Pokaż artykuł
W Gdyni powstanie nowy kompleks wielofunkcyjny
W Gdyni planowana jest nowa inwestycja przy alei Zwycięstwa. Wielofunkcyjny kompleks zamierza tam wybudować gdyńska firma Batory Projekt. Najbardziej znanym, zrealizowanym obiektem z portfolio tego inwestora jest Centrum Handlowe Batory.
W gliwickim centrum handlowym Europa Centralna został otwarty nowy, powiększony salon Sinsayartykuł
Pokaż artykuł
W gliwickim centrum handlowym Europa Centralna został otwarty nowy, powiększony salon Sinsay
W gliwickim centrum handlowym Europa Centralna został otwarty w nowej odsłonie salon Sinsay. Do dyspozycji klientów oddano ponad 800 mkw. powierzchni.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA