REKLAMA
Znaleziono 4649 wyników
Dworzec kolejowy w Białymstoku przeszedł wielką metamorfozę [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy w Białymstoku przeszedł wielką metamorfozę [FILMY]
Zakończyły się najważniejsze prace na stacji kolejowej w stolicy Podlasia. Podróżni korzystają już ze wszystkich czterech nowych peronów, na które wygodnie docierają tunelem, wyposażonym w schody ruchome i windy. Nowoczesna stacja, przyjazna także dla osób o ograniczonej mobilności, powstała w ramach budowy linii Rail Baltica, realizowanej ze wsparciem unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Cztery perony, tunel i ruchome schody – stacja Białystok w nowej odsłonie [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Cztery perony, tunel i ruchome schody – stacja Białystok w nowej odsłonie [FILM+ZDJĘCIA]
Zakończyły się najważniejsze prace na stacji kolejowej w stolicy Podlasia. Podróżni korzystają już ze wszystkich czterech nowych peronów, na które wygodnie docierają tunelem, wyposażonym w schody ruchome i windy. Nowoczesna stacja, przyjazna także dla osób o ograniczonej mobilności, powstała w ramach budowy linii Rail Baltica, realizowanej ze wsparciem unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Wrocław] Siedem nowych parkingów we Wrocławiu. Przy stacjach kolejowych i przystankach MPKartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Siedem nowych parkingów we Wrocławiu. Przy stacjach kolejowych i przystankach MPK
Magistrat chce rozbudować system "Parkuj i jedź" – we Wrocławiu ma powstać siedem nowych parkin...
Wrocław: Mieszkańcy chcą budowy wiaduktu wzdłuż alei Poprzecznejartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Mieszkańcy chcą budowy wiaduktu wzdłuż alei Poprzecznej
Pomysłodawcy złożonej 5 stycznia petycji oczekują podjęcia współpracy władz województwa oraz miasta...
Wrocław: Budowa drogi łączącej parki przemysłowy z technologicznym może ruszać. Miasto dopłaca milionyartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Budowa drogi łączącej parki przemysłowy z technologicznym może ruszać. Miasto dopłaca miliony
Prace w rejonie ulic Fabrycznej i Otyńskiej na Muchoborze Małym miały pochłonąć około 15 milionów zł...
Wrocław: Mieszkańcy chcą parku Henrykowskiego na Tarnogaju. Miasto musiałoby przejąć ziemię od PKPartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Mieszkańcy chcą parku Henrykowskiego na Tarnogaju. Miasto musiałoby przejąć ziemię od PKP
Część terenu kolejowego w pobliżu ulicy Sernickiej ma w przyszłości zamienić się w park. Realizację...
Krok do nowych możliwości kolei w Aglomeracji Katowickiejartykuł
Pokaż artykuł
Krok do nowych możliwości kolei w Aglomeracji Katowickiej
Studium wykonalności określi nowe możliwości kolei w aglomeracji katowickiej i na linii Katowice – M...
PKP PLK szykują lepsze podróże koleją na linii Szczecin Główny – granica polsko-niemieckaartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK szykują lepsze podróże koleją na linii Szczecin Główny – granica polsko-niemiecka
Skrócenie czasu podróży, lepszy dostęp do pociągów, sprawniejszy przewóz towarów, większe bezpieczeństwo, nowoczesne i wygodne perony – to przewidywane efekty prac planowanych na liniach kolejowych między Szczecinem Głównym a granicą państwa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybrały wykonawcę dokumentacji projektowej.
1,3 mld zł inwestycji PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r.artykuł
Pokaż artykuł
1,3 mld zł inwestycji PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r.
PGE Energetyka Kolejowa w 2023 r. zrealizowała inwestycje o rekordowej wysokości 1,3 mld złotych. To pierwszy raz w historii spółki, w którym wartość nakładów przekroczyła miliard złotych.
Rozstrzygnięcia dla inwestycji kolejowych na Śląsku – zakończenie wieloletniego sporuartykuł
Pokaż artykuł
Rozstrzygnięcia dla inwestycji kolejowych na Śląsku – zakończenie wieloletniego sporu
Spółki Centralny Port Komunikacyjny (CPK) oraz PKP Polskie Linie Kolejowe (PKP PLK) porządkują plany inwestycyjne w zakresie rozbudowy krajowej infrastruktury kolejowej na Śląsku. Ustalono podział odpowiedzialności za inwestycje: północna część połączenia Katowice – granica państwa pozostanie w gestii PKP PLK, a południowa - CPK. Punkt przecięcia obu inwestycji to Mikołów.
[Poznań] Przebudowa węzła Rondo Kaponierainwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Przebudowa węzła Rondo Kaponiera
Poznań
Pankiewicza 3inwestycja
Pokaż inwestycję
Pankiewicza 3
Warszawa, Śródmieście
OTO Park Golub-Dobrzyńinwestycja
Pokaż inwestycję
OTO Park Golub-Dobrzyń
Golub-Dobrzyń, Sokołowska 9/9b
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei [ZDJĘCIA]
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei. Zwiększy się dostępność do pociągów w kierunku Łodzi i Łowicza. Gotowe są konstrukcje kładek, schody i szyby windowe. Inwestycję za 18 mln zł, ułatwiającą dostęp do kolei, realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków RPO woj. łódzkiego.
LCP Properties otworzy nowy, duży park handlowy w województwie mazowieckimartykuł
Pokaż artykuł
LCP Properties otworzy nowy, duży park handlowy w województwie mazowieckim
Należący grupy M Core – LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych sfinalizował zakup działki w Pionkach pod przyszły M Park, z pozwoleniem na budowę oraz 60% poziomem komercjalizacji, od swojego partnera biznesowego Family Partners. Przyszły M Park Pionki to niemal 9 300 mkw. GLA z łącznie 17 najemcami. Prace budowalne rozpoczną się jeszcze w tym roku, a oficjalne otwarcie planowane jest na IV kwartał 2024 r.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowy dworzec Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowy dworzec Warszawa Zachodnia [FILMY]
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore. Uciążliwa dla pasażerów inwestycja przedłuży się do 2024 r.
REKLAMA