REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Dom pod miastem nadal popularnym wyborem w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Dom pod miastem nadal popularnym wyborem w Polsce
Niedługo miną trzy lata od wybuchu pandemii, wprowadzenia ograniczeń w przemieszczaniu się, a nawet zakazu wstępu do lasu. Jednocześnie będą to trzy lata doświadczenia z pracą zdalną, która zadomowiła się na dobre w wielu firmach i która upowszechniła się również m.in. wśród autorów niniejszej publikacji – wszystkie analizy z serii Puls Nieruchomości zostały opracowane właśnie w takiej formule pracy. Takie doświadczenia nieco przewartościowały preferencje kupujących nieruchomości mieszkaniowe – większą wagę zaczęto przywiązywać do walorów przyrodniczych w otoczeniu domu, a mniejszą do lokalizacji blisko centrum miasta.
W Tarnowskich Górach powstanie nowy, duży park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W Tarnowskich Górach powstanie nowy, duży park handlowy
Na mapie handlowej województwa śląskiego pojawi się nowy, duży park handlowy. Grupa Saller wybuduje w blisko 62-tysięcznych Tarnowskich Górach nowy kompleks handlowy.
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Era klienta. Jak będą się zmieniać galerie handlowe w Polsce?
Klienci nadal chcą kupować w galeriach – średni wzrost obrotów w 2022 roku w stosunku do przedpandemicznego 2019 roku wynosi ok. 11 proc. Na tym trendzie skorzystają ci gracze, którzy będą potrafili elastycznie dopasować swój model do przyzwyczajeń i oczekiwań współczesnego klienta, mówiła Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca krakowskiej firmy deweloperskiej oraz wiceprezes zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych podczas panelu "Zakupy, rozrywka i praca w czasach pandemii" na Forum Rynku Nieruchomości, który odbył się w dniach 19-20 czerwca br. w Sopocie. W swoim komentarzu podsumowuje i rozwija najważniejsze trendy na rynku retail.
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek magazynowy w Łodzi – logistyczne serce Polski
Polska Centralna to trzeci do co wielkości rynek magazynowy w Polsce, a także jeden z najważniejszyc...
Kolejny biurowiec w Warszawie sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny biurowiec w Warszawie sprzedany
Kolejna transakcja na rynku biurowym w Warszawie. Biurowiec ALMA, zlokalizowany przy ulicy Marynarskiej w Warszawie, zmienił właściciela. Budynek o powierzchni 8000 metrów kwadratowych został sprzedany przez Astrea Sp. z o.o.
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektów
Obecnie w Polsce funkcjonuje 260 dużych parków handlowych (o GLA powyżej 5 000 mkw.) o łącznej powierzchni 2,9 miliona mkw. GLA. Szybki rozwój tego formatu podwoił jego udział w nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce do 18%, z zaledwie 9% w 2010 roku.
Futurealfirma
Pokaż firmę
Futureal
Warszawa, Koszykowa 61B
[Wrocław] Centrum biurowo-kongresowe "Cuprum Square"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Centrum biurowo-kongresowe "Cuprum Square"
Wrocław, Stare Miasto
[Warszawa] Lwowska 3inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Lwowska 3
Warszawa, Śródmieście
[Bronisze] Ożarów I Logistics Centreinwestycja
Pokaż inwestycję
[Bronisze] Ożarów I Logistics Centre
Bronisze
[Warszawa] Osiedle "Atmosfera Atelier"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Atmosfera Atelier"
Warszawa, Wilanów, Aleja Rzeczypospolitej
Kamienica, ul. Krupnicza 2-4inwestycja
Pokaż inwestycję
Kamienica, ul. Krupnicza 2-4
Wrocław, Stare Miasto, Krupnicza 2-4
Kompleks apartamentowo-usługowy Molo Rybackieinwestycja
Pokaż inwestycję
Kompleks apartamentowo-usługowy Molo Rybackie
Gdynia, Molo Rybackie
[Polska] Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowymartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowym
Firma doradcza JLL podsumowała 2015 r. na rynku nieruchomości magazynowo-przemysłowych w Polsce.
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa przyciąga luksusowe marki [RAPORT]
Kluczowe czynniki przyciągające marki luksusowe do Europy Środkowo-Wschodniej to wzrost lokalnego poziomu zamożności, dążenie klientów do zachodniego standardu życia oraz potencjał turystyczny miast – tak wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6”,
[Polska] Jak finansujemy zakup nieruchomości?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak finansujemy zakup nieruchomości?
Branża nieruchomości, szczególnie rynek mieszkaniowy, są ściśle skorelowane z rynkiem kredytów hipot...
[śląskie] Galeria Sfera liderem bielskich centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Galeria Sfera liderem bielskich centrów handlowych
Pod koniec 2015 roku CBRE Global Investors dokonało zakupu Galerii Sfera – lidera bielskiego rynku...
W Polsce buduje się mniej centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce buduje się mniej centrów handlowych
Jak wynika z najnowszego raportu CBRE w pierwszym kwartale 2022 r. do użytku oddano zaledwie 40 tys. mkw., a 250 tys. mkw. zostaje w budowie. Zdecydowana większość, bo 230 tys. będzie oddane do użytku jeszcze w tym roku.
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych ceniąc sobie dobrą znajomość przestrzeni, co gwarantuje sprawne i szybkie zakupy.
Inwestorzy ostrożnie wchodzą w 2023 rok, a decyzje zaczną podejmować na wiosnęartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy ostrożnie wchodzą w 2023 rok, a decyzje zaczną podejmować na wiosnę
Sytuacja na polskim rynku inwestycji w nieruchomości komercyjne jest mocno związana z tym, co dzieje się globalnie. Pierwszy szok spowodowany wojną w Ukrainie już minął, choć podobnie jak w innych krajach regionu, na rynku wciąż mamy do czynienia ze spowolnieniem. Inflacja i podnoszenie stóp procentowych przez banki centralne sprawia, że inwestorzy poszukują nowego punktu równowagi. Trwa proces ustalania cen na nowo. Czynsze rosną, ale wciąż stanowią niewielką część wszystkich wydatków firm. Fundamenty sektorów rynku nieruchomości są silne, dlatego choć na początku 2023 roku nadal będziemy obserwować dużą ostrożność, to kolejne powinny być już bardziej dynamiczne.
REKLAMA