REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Branża lotnicza napędza rozwój Podkarpacia. Będą nowe miejsca pracyartykuł
Pokaż artykuł
Branża lotnicza napędza rozwój Podkarpacia. Będą nowe miejsca pracy
Od momentu decyzji o ulokowaniu zakładu w Polsce w 2007 roku, MTU Aero Engines Polska rozwinęła się z małego zakładu zatrudniającego na starcie produkcji w 2009 roku 243 osób do jednego z kluczowych zakładów w strukturze MTU Aero Engines AG.
Co słychać na budowie Stadionu Miejskiego w Opolu? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie Stadionu Miejskiego w Opolu? [FILM]
Stadion Opolski powstaje na północno-zachodnich obrzeżach miasta, przy ulicy Technologicznej, za centrum handlowym Karolinka. W międzynarodowym konkursie na koncepcję areny zwyciężyło warszawsko-śląskie konsorcjum 90 Architekci i GMT, pokonując 10 innych zgłoszeń.
Zaawansowane prace na budowie nowego stadionu w Opolu [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Zaawansowane prace na budowie nowego stadionu w Opolu [FILMY+WIZUALIZACJE]
Stadion Opolski powstaje na północno-zachodnich obrzeżach miasta, przy ulicy Technologicznej, za centrum handlowym Karolinka. W międzynarodowym konkursie na koncepcję areny zwyciężyło warszawsko-śląskie konsorcjum 90 Architekci i GMT, pokonując 10 innych zgłoszeń.
W Opolu powstaje nowy stadion miejski [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Opolu powstaje nowy stadion miejski [FILM+WIZUALIZACJE]
Stadion Opolski powstaje na północno-zachodnich obrzeżach miasta, przy ulicy Technologicznej, za centrum handlowym Karolinka. W międzynarodowym konkursie na koncepcję areny zwyciężyło warszawsko-śląskie konsorcjum 90 Architekci i GMT, pokonując 10 innych zgłoszeń.
Nowy Stadion Opolski gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy Stadion Opolski gotowy [FILMY]
Stadion Opolski powstał na północno-zachodnich obrzeżach miasta, przy ulicy Technologicznej, za centrum handlowym Karolinka. Łączny koszt inwestycji to 170 mln zł. W międzynarodowym konkursie na koncepcję areny zwyciężyło warszawsko-śląskie konsorcjum 90 Architekci i GMT, pokonując 10 innych zgłoszeń.
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkowąartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Kazimierz poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową
Galeria Kazimierz sukcesywnie poszerza swoją ofertę nie tylko handlową, ale także rozrywkową. Jest to odpowiedź centrum handlowego na zmieniające się oczekiwania i potrzeby klientów, którzy nie tylko poszukują oferty swoich ulubionych marek, ale także liczą na wyjątkowy customer experience.
Dwie znane marki z nowymi salonami w najnowszych konceptach w Westfield Mokotówartykuł
Pokaż artykuł
Dwie znane marki z nowymi salonami w najnowszych konceptach w Westfield Mokotów
Nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl.
Modernizowana Renoma we Wrocławiu powiększyła grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Modernizowana Renoma we Wrocławiu powiększyła grono najemców
Dom handlowy Renoma, należący do Globalworth, powiększył grono najemców. W najbardziej rozpoznawalnym przedwojennym budynku handlowym Wrocławia został otwarty ekskluzywny butik włoskiej marki Elisabetta Franchi. To jedyny salon tej marki na Dolnym Śląsku.
W Ozimska Park Opole zadebiutują znane markiartykuł
Pokaż artykuł
W Ozimska Park Opole zadebiutują znane marki
Kompleks handlowy Ozimska Park na powierzchni blisko 18 000 mkw. GLA zapewni klientom możliwość zakupów w ponad 30 sklepach lubianych i popularnych marek z zakresu wielu branż. Nowy park handlowy zaoferuje opolanom także dostęp do produktów firm, których salony nie były dotychczas obecne na terenie miasta. Wśród nich znajdzie się m.in. multimarket Jula, salon debiutującej w tym roku w naszym kraju sieci Woolworth czy sklep marki NKD. A to tylko część nowości, które zapewnia retail park realizowany przez firmę Redkom Development.
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]artykuł
Pokaż artykuł
Mniej klientów odwiedza galerie i centra handlowe w Polsce. Spadki są we wszystkich województwach [BADANIE]
W trzecim kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4% w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10% rdr. Natomiast częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki. Skróceniu uległ przeciętny czas trwania wizyty – o 18 sekund, a także średni łączny czas pobytu w placówce – o ponad 5 minut.
Nowy Grabiszyninwestycja
Pokaż inwestycję
Nowy Grabiszyn
Wrocław, Fabryczna, Grabiszyńska 163
IFT Consulting firma
Pokaż firmę
IFT Consulting
Wrocław, ul. Racławicka 15/19
firma
Pokaż firmę
Walczaklift
Plewiska, ul Fabianowska 62
firma
Pokaż firmę
Witraż Sp. z o. o. Okna i Drzwi
Choroszcz, Łyski 79C
firma
Pokaż firmę
PBM AS
Września, Kaliska 38
firma
Pokaż firmę
ESTE Nieruchomości
Racibórz, ul. Staszica 21
KDM Dariusz Mazurfirma
Pokaż firmę
KDM Dariusz Mazur
Michałowice, Kolejowa 16
firma
Pokaż firmę
Lumenmax Polska Sp. z o.o.
Racibórz, Stefana Batorego 7/2 Racibórz
firma
Pokaż firmę
Oświetlenie 5 Plus
Szczecin, Jagiellońska 5 Szczecin
firma
Pokaż firmę
FHU Daniel Andrzej Gąsienica-Daniel
Zakopane, Salwatoriańska 6
REKLAMA