Wałbrzych: Urządzenie zieleńca miejskiego przy ul. Wrocławskiej w Wałbrzychu zgodnie z Projektem zagospodarowania zieleni przy ul. Wrocławskiej w Wałbrzychu.
 Numer ogłoszenia: 156937 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
 ·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
 ·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie zieleńca miejskiego przy ul. Wrocławskiej w Wałbrzychu zgodnie z Projektem zagospodarowania zieleni przy ul. Wrocławskiej w Wałbrzychu..
 II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie zieleńca miejskiego przy ul. Wrocławskiej w Wałbrzychu zlokalizowanego na działkach nr 44/27 i 47/6 obręb 2 Szczawienko zgodnie z Projektem zagospodarowania zieleni przy ul. Wrocławskiej w Wałbrzychu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w/w projekt oraz projekt umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. Ponadto dokumentacja zawierająca mapki w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty, dokonać wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia..
 II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.30.00.00-3.
 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  
 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1) WADIUM
 Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 III.2) ZALICZKI
 ·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 ·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o    Posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich.
 o    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
 ·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o    Wykonać minimum 1 usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez usługę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie m.in. rekultywacyjne prace ziemne, nasadzenia drzew, krzewów, bylin, roślin sezonowych oraz montaż małej architektury.
 o    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
 ·         III.3.3) Potencjał techniczny
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o    Dysponować potencjałem technicznym w celu realizacji niniejszego zamówienia: a1) mikrociągnik - min. 1 szt.; a2) glebogryzarka - min. 1 szt.; a3) koparko-spycharka - min. 1 szt.
 o    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
 ·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o    Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
 o    a1) min. 1 osobą która będzie pełnić funkcję kierownika prac posiadającą wykształcenie co najmniej średnie ogrodnicze potwierdzone co najmniej 2 letnim doświadczeniem w zawodzie;
 o    a2) min. 1 osobą która będzie pełnić funkcję koordynatora prac posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu architektury krajobrazu;
 o    a3) min. 1 osobą z w/w w ppkt. a1) i a2) lub inną osobą która która będzie pełnić funkcję koordynatora w zakresie zieleni miejskiej posiadającą ukończony kurs/szkolenie z zakresu prac w zieleni miejskiej na terenach zurbanizowanych w tym parkach i na drzewach pomnikowych potwierdzone odpowiednim świadectwem lub certyfikatem;
 o    a4) min. 1 osobą z w/w w ppkt. a1) i a2) lub inną osobą która będzie pełnić funkcję koordynatora w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew posiadającą ukończony kurs/szkolenie z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew potwierdzony odpowiednim świadectwem/certyfikatem;
 o    a5) min. 1 osobą z w/w w ppkt. a1) i a2) lub inną osobą która będzie kierować ruchem drogowym posiadającą ukończony kurs inżynierii ruchu drogowego uprawniający do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym w pasie drogowym.
 o    W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków do załącznika nr 4 dla osób wymienionych w rozdziale III pkt.1.3.a1) -a5) SIWZ Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia, że w/w osoby posiadają wymagane wykształcenie, uprawnienia, doświadczenie.
 o    Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
 ·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 o    Znajdować się sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia tj. posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 ·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 o    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 o    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
 o    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 o    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 o    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 ·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 o    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 o    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 o    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 ·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 o    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
 IV.3) ZMIANA UMOWY
 Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
 a)terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy;
 b)osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego;
 c)osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego.
 d)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą.
 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/zieleniecmiejski.zip 
  
 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.
 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:00,
 miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.
 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
  
Zaloguj aby dodać komentarz