Na początku listopada Imaginarium, hiszpańska marka oferująca edukacyjne zabawki, otwarciem w Arkadii rozpoczęła swoją działalność w Polsce. Sklep (concept store) o powierzchni 200 mkw. znajduje się w pasażu Canaletto na parterze.
Właściciele Imaginarium od samego początku istnienia sieci stawiają na rozwijanie u najmłodszych kreatywnego podejścia do gier i zabaw. Zabawki tej marki wyróżnia dbałość o rozwój dziecka i jego pomysłowość, a także oryginalne wzornictwo i najwyższa jakość wykonania, gwarantująca bezpieczne użytkowanie.
Koncept sklepów Imaginarium charakteryzuje się dwojgiem drzwi różnej wielkości. Jedne, standardowych wymiarów, przeznaczone są dla dorosłych, drugie mniejsze, zaprojektowane specjalnie dla dzieci, witają je w świecie, w którym mogą odkrywać nowe pasje, rozwijać fantazje i wyobraźnię, jednocześnie ucząc się i poznając otoczenie. W 26 krajach na czterech kontynentach dostępnych jest obecnie ponad 400 sklepów tej sieci.
Arkadia po 10 latach istnienia odnawia większość umów najmu i poszerza swoją ofertę o nowe marki, często po raz pierwszy otwierane w Polsce. Wśród tych, które pojawiły bądź pojawią się w Arkadii w tym roku, są: Desigual, Neo Adidas, Guess, Costa Coffee, Green Caffe Nero, Kiehl’s, TOUS, New Balance, Undiz, Omega oraz Nespresso. Nowe koncepty i flagowe sklepy uruchomiły ostatnio w Arkadii: Sephora, Apart, Calzedonia, Intimissimi, Wrangler, Lee, Lacoste, 4F, MAC, Quiksilver, Triumph, L’Occitane i CCC. Nową jakość usług w arkadyjskiej ofercie prezentują: T-mobile, Play, Plus, RWE, Poczta Polska, Camille Alban, Frederick Moreno, Mx Music, Citibank Handlowy, Millenium Bank, Poprawki krawieckie i Fotojoker.