Miasto

Popularne miasta

Wrocław

  • 2699 inwestycje
  • 15622 wiadomości
  • 7963 ogłoszeń
  • 404 firm

Kraków

  • 2984 inwestycje
  • 5887 wiadomości
  • 1358 ogłoszeń
  • 228 firm

Warszawa

  • 1841 inwestycje
  • 6450 wiadomości
  • 376 ogłoszeń
  • 496 firm

Poznań

  • 291 inwestycje
  • 1146 wiadomości
  • 119 ogłoszeń
  • 49 firm

Katowice

  • 300 inwestycje
  • 1810 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 62 firm

Lublin

  • 203 inwestycje
  • 1376 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 26 firm

Gdańsk

  • 117 inwestycje
  • 1093 wiadomości
  • 1 ogłoszeń
  • 14 firm

Łódź

  • 72 inwestycje
  • 892 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 27 firm

Białystok

  • 74 inwestycje
  • 367 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 63 firm

Szczecin

  • 81 inwestycje
  • 690 wiadomości
  • 17 ogłoszeń
  • 32 firm

Bydgoszcz

  • 33 inwestycje
  • 290 wiadomości
  • 1 ogłoszeń
  • 11 firm

Toruń

  • 27 inwestycje
  • 365 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 3 firm
forum / dolnośląskie - przemysł / [Świdnica] Colgate-Palmolive Manufacturing Poland Sp. z o.o.
0 6413

[Świdnica] Colgate-Palmolive Manufacturing Poland Sp. z o.o.

  • Gregs
    Gregs 4257
    12.12.2007, godz. 19:24
    Colgate-Palmolive Manufacturing Poland Sp. z o. o. al. Colgate 2 58-100 Świdnica Fabryka pasty do zębów Foto: Wentik
  • Anonymous
    Anonymous
    12.06.2008, godz. 18:48
    namiary są, jednak nigdzie nie moge znaleść adresu e-mail ma ktoś może ?
  • Gregs
    Gregs 4257
    13.06.2008, godz. 18:40
    Po niedzieli postaram sie dodać namiary konkretne. A co cie interesuje dokładnie może będę wstanie pomóc jakoś ? :)
  • Gregs
    Gregs 4257
    17.06.2008, godz. 07:05
    Colgate Tel: +48 74 856 70 00 Fax: +48 74 856 73 00
  • Anonymous
    Anonymous
    11.08.2008, godz. 14:53
  • Gregs
    Gregs 4257
    20.08.2008, godz. 16:15
    17.08.2008 [galeria:2rwv7yja]http://img102.imageshack.us/img102/4656/colgskymp8.jpg[/galeria:2rwv7yja] [galeria:2rwv7yja]http://img139.imageshack.us/img139/6383/p1000735dy5.jpg[/galeria:2rwv7yja]
  • Gregs
    Gregs 4257
    07.10.2008, godz. 07:49
    Colgate Palmolive przygotowuje dokumentacje dot rozbudowy zakładu :)
  • kysy
    kysy 81
    09.10.2008, godz. 13:39
    W chwili obecnej dobudowywują skrzydło i robią nowy parking w zamkniętej strefie za płotem. Dokumentacja o której mowa wyżej dotyczy więc prawdopodobnie pozostałej części terenu, którą dysponują.
  • Gregs
    Gregs 4257
    24.10.2008, godz. 07:20
    Z tym skrzydłem i parkingiem nic mi nie wiadomo, a bywam tam dość często ;)
  • Anonymous
    Anonymous
    01.12.2008, godz. 13:44
    Czy ktoś może wie jak nazywa się Dyrektor Personalny Colgate?
  • Gregs
    Gregs 4257
    24.02.2009, godz. 01:47
    Nie ;) Ale wiemy że dyrekcja świdnickiej fabryki powołała grupę która ma znaleźć oszczędności na 2 mln dolarów a zarazem w przyszłym roku podwyższyć sprzedaż o 25 % zasłyszane ;)
  • Anonymous
    Anonymous
    17.03.2009, godz. 19:25
    Dyrektor personalny to Pani Beata Dobrowolska
  • Anonymous
    Anonymous
    08.04.2009, godz. 11:01
    A czy ktoś może wie jak nazywa się Dyrektor Finansowy oraz Główny Księgowy Colgate?
  • kysy
    kysy 81
    20.04.2009, godz. 09:00
    "Gregs" napisał:
    Z tym skrzydłem i parkingiem nic mi nie wiadomo, a bywam tam dość często ;)
    :) Racja, pomyliłem z pobocznym Electroluxem
  • Anonymous
    Anonymous
    21.04.2009, godz. 14:36
    jesli juz tak wszyscy pytają o nazwiska , to może wiecie jak się nazywa Dyrektor Marketingu??
  • Anonymous
    Anonymous
    13.05.2009, godz. 11:44
    Wszystko masz na Golden Line:)
  • Anonymous
    Anonymous
    18.05.2009, godz. 12:05
    Oj nie wszystko jest na GL ;)
  • Anonymous
    Anonymous
    08.06.2009, godz. 11:55
    Czy zna może ktoś namiary na dyrektora technicznego? Pozdrawiam
  • Gregs
    Gregs 4257
    23.11.2009, godz. 16:41
    Żeby z pasty dochód mieć... ... trzeba tylko chcieć. Wszak od najmłodszych lat rodzice wpajają dzieciom, że zęby trzeba szorować kilka razy dziennie. Świadomość ta zakorzenia się w człowieku na tyle silnie, że z czasem nie wyobraża sobie życia bez pasty do zębów. Pasty do zębów mają już nie tylko niszczyć bakterie i utrzymywać higienę jamy ustnej. Powinny również dbać o dziąsła oraz chronić zęby przed próchnicą i osadzaniem się na nich kamienia, a miętowy smak ma zapewnić uczucie świeżości. Specjalnie dla palaczy powstają wersje wybielające (whitening), dla wrażliwców – delikatne (sensitive), a dla dzieci – z mniejszą zawartością fluoru. Pasty wybielające niezmiennie najpopularniejsze W 2008 roku segment past wybielających stanowił 30 proc. rynku, a jego sprzedaż wzrosła o około 45 proc. w porównaniu do 2007 r. (źródło: Nielsen), co wiąże się z modą na biały uśmiech. – Kolejną kategorią pod względem udziałów rynkowych są pasty przeciw próchnicy oraz pasty „multipurpose", czyli działające wielokierunkowo. Najszybciej rosną jednak kategorie past specjalistycznych – przeciw nadwrażliwości i przeciw problemom z dziąsłami – mówi Anna Adamczyk, marketing manager w firmie Rada, zarządzającej na polskim rynku markami Elmex i Meridol. Anna Wrzosek, PR manager Procter & Gamble podkreśla, że znaczna część konsumentów poszukuje ochrony we wszystkich siedmiu istotnych oznakach zdrowia jamy ustnej: ochrony przed próchnicą, w tym próchnicą odsłoniętych korzeni, ochrony przed przebarwieniami nazębnymi, chorobami dziąseł, przykrym zapachem z ust, a także przed powstawaniem płytki i kamienia nazębnego. Na 7 krokach pielęgnacji zębów i jamy ustnej Procter & Gamble buduje od dawna kampanię swojej marki past do zębów Blend-a-med. Cena to nie wszystko Konsumenci sięgając po pastę do zębów kierują się przede wszystkim zaufaniem do marki, jakością produktu oraz indywidualnymi potrzebami związanymi z higieną jamy ustnej. Cena nie jest już głównym kryterium wyboru. – Ten trend wpływa na spadek udziałów rynkowych produktów ze średniej i niższej półki, podczas gdy segment superpremium wzrasta. Przekłada się to na wzrost wartościowy całej kategorii – mówi Anna Wrzosek. Anna Adamczyk analizuje dalej: – Jeśli mówimy o konsumencie, który poszukuje produktu do ogólnej ochrony jamy ustnej, wtedy często wyznacznikiem jest znana marka. W przypadku osób o niższych dochodach, z pewnością będzie to cena. Osoby młodsze częściej sięgają po produkty znane z reklam, wyróżniające się przyciągającym wzrok opakowaniem lub innowacyjną formą. W tej grupie wiekowej największą popularnością cieszą się pasty odświeżające i wybielające. Z kolei konsumenci cierpiący na zmiany próchnicowe, nadwrażliwość zębów czy choroby dziąseł, będą szukali produktów, które złagodzą te problemy. Wówczas cena czy szata graficzna nie są istotnymi czynnikami wpływającymi na decyzję. Liczy się natomiast zaufanie do marki oraz rekomendacja stomatologa albo znajomych – podkreśla. Wierni i niewierni Konsumenci, którzy zauważają u siebie konkretne problemy związane z higieną jamy ustnej, zazwyczaj znajdują odpowiednią dla siebie pastę i pozostają jej wierni. Jednak większość osób, głównie młodych, stale poszukuje ideału. – Ogółem lojalność na rynku past jest dosyć niska i wynika z tego, że przeciętny konsument jest otwarty na zakup przynajmniej kilku marek i produktów z kategorii past. Wybór konkretnego z nich następuje w ostatniej chwili przy półce po porównaniu oferty i pod wpływem aktualnej promocji – twierdzi Marcin Zawadzki, category manager oral healthcare products, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare. Właśnie dlatego ważnym elementem wsparcia sprzedaży past do zębów są tzw. „stoppery”, czyli wystające z półki wywieszki z informacją o promocji produktu, promocje z obniżką ceny i łączenie tubek w myśl zasady „2 w cenie 1”. Zainteresowanie tego typu towarem zwiększa się, gdy leży on w towarzystwie swoich „koleżanek po fachu” – szczoteczek. Niewykorzystany potencjał past dla dzieci Chociaż rynek past do zębów, to przede wszystkim pasty dla dorosłych, producenci nie zapominają o najmłodszych konsumentach (np. Colgate Smiles). Według agencji badawczej Nielsen, preparaty dla dzieci stanowią zaledwie 6,5 proc. całego rynku past, ale segment ten wykazuje stabilne i duże wzrosty sprzedaży. Specjalnie dla najmłodszych powstają pasty o słodkich smakach i owocowych zapachach, a kolorowe opakowania zdobią często postaci ze znanych bajek. Procter & Gamble, aby zainteresować dzieci myciem zębów, zaopatrzyło dodatkowo tubki w dozownik, który pozwala wyciskać zabawne kształty. Duży popyt na pasty dla dorosłych spowodowany jest nie tylko strukturą demograficzną naszego społeczeństwa, ale także przyzwyczajeniem do używania jednego produktu przez całą rodzinę, co, zdaniem specjalistów, nie jest dobrym rozwiązaniem. – Podstawową różnicą między pastami dla dzieci i dla dorosłych jest zawartość jonów fluorku, która powinna wynosić 250-500 ppm w pastach dla dzieci do 6 lat, podczas gdy w pastach dla dorosłych wynosi 1000-1500 ppm. Ponadto pasty dla dzieci zawierają substancje pomocnicze, podobnie jak pasty dla dorosłych, ale zgodne z wymogami produktów dla dzieci i dostosowane do ich preferencji, np. substancje słodzące, łagodniejsze aromaty i atrakcyjne barwniki – tłumaczy Marcin Zawadzki. Tekst: ANNA KLICHOWSKA Wiadomości Kosmetyczne, Czerwiec-Lipiec 2009 Nr 6-7(34)
  • Gregs
    Gregs 4257
    23.11.2009, godz. 16:43
    Nieznaczna przecena papierów Colgate-Palmolive przed sesją Koncern Colgate-Palmolive poinformował w czwartek o wynikach za III kwartał. Spółka miała 590 mln USD zysku, czyli 1,12 USD na papier, w porównaniu z 500 mln USD (94 centy na akcję) w III kw. 2008 r. Przychody producenta kosmetyków i chemii wyniosły 4 mld USD, podczas gdy przed rokiem w analogicznym okresie wynosiły 3,9 mld USD. Średnia prognoz analityków wynosiła 1,11 USD na papier zysku. Kurs zniżkuje w handlu przedsesyjnym o 0,17 proc. Puls Biznesu, pb.pl,29.10.2009
  • Gregs
    Gregs 4257
    23.11.2009, godz. 16:51
    Liderem na rynku past do zębów jest Blend-a-med koncernu Procter&Gamble (21,9% udziałów w rynku) występująca w różnych odmianach, m.in. Blend-a-med Complete, Bland-a-med Multicare+White, Blend-a-med Junior. (Rynek past do zębów (w %)) Za nią plasuje się Colgate i Colodent należące do Colgate-Palmolive, który w ubiegłym roku wprowadził na rynek pastę Colgate Triple Action, która oprócz działania zdrowotnego i kosmetycznego ma atrakcyjny wygląd, gdyż składa się z trzech kolorów. Nie jest to jednak nowość, gdyż wcześniej znana była z tego pasta Aqufresh koncernu GlaxoSmithKline. Na rynku wyróżnia się również pasta Signal, której producentem jest Unilever - szczególnie pasta Signal Mikrogranulki przeznaczona do walki z kamieniem nazębnym w połączeniu z działaniem przeciwpróchniczym i odświeżającym, a także Denivit firmy Henkel. Od stosunkowo niedawna do producentów past dołączyła firma Ziaja wprowadzając serię MintPerfekt, na którą składa się sześć rodzajów past: ziołowe z szałwią i fluorem (lub bez), z tymiankiem i fluorem, żel z fluorem oraz pasty z triclosanem (z fluorem i bez). Seria ta zalicza się do niższej półki cenowej. Pasty do zębów posiada też w ofercie Pollena Ewa, która poleca pastę pod nazwą Evadent. Segment past do zębów jest rynkiem dość obiecującym, jeżeli idzie o jego możliwości wzrostu, zwłaszcza w świetle danych o ich zużyciu przez Polaków w stosunku do mieszkańców Europy Zachodniej. Statystyczny obywatel Unii Europejskiej kupuje bowiem rocznie 10-12 tubek pasty do zębów, podczas gdy przeciętnemu Polakowi wystarcza na ten sam okres zaledwie 5,3 tubki. http://www.poradnikhandlowca.pl/bezcms/ ... port4.html
  • Gregs
    Gregs 4257
    08.11.2012, godz. 15:24
    25 października Zarząd Colgate Palmolive w Nowym Jorku ogłosił zamiar wprowadzenia czteroletniego Globalnego Programu Wzrostu i Efektywności. W Europie pierwsza faza tego zaplanowanego programu będzie obejmowała dalszą konsolidację kategorii Oral Care i przeniesienie produkcji pasty do zębów do Świdnicy, a w efekcie zamknięcie produkcji w Halinowie, Lorrach w Niemczech i w Therwil w Szwajcarii. Planowane zamknięcia będą odbywały się etapami przez kolejne 3 lata, po uzgodnieniu ze związkami zawodowymi, tam gdzie jest to wymagane. W ciągu najbliższych tygodni firma rozpocznie proces konsultacji ze związkami zawodowymi w tych lokalizacjach w celu potwierdzenia swoich planów i załagodzenia społecznych skutków tych zmian, przy jednoczesnym poszanowaniu wartości firmy w stosunku do pracowników. Firma rozpocznie również proces informacji i konsultacji z Europejską Radą Pracowniczą. Zmiany zapewne będą się wiązały się z rozbudową fabryki w Świdnicy, oraz ze wzrostem zatrudnienia, nieoficjalnie mówi się o około 180 dodatkowych miejscach pracy. Od 2004 Colgate Palmolive posiada w swoich zasobach międzynarodowych europejską spółkę GABA International, innowacyjnego producenta markowych produktów do jamy ustnej takich jak Elmex, Aronal Meridol. Dodatkowo profil produkcyjny w świdnickiej fabryce wzbogaci się oprócz wspomnianych wyżej marek także o produkcję płukanek do jamy ustnej. http://investmap.pl/wiadomosci/dolnosla ... 69008.html
  • Gregs
    Gregs 4257
    13.11.2012, godz. 23:02
    Jutro na godzinę 13 na zaproszenie dyrektora fabryki Andrew Wilson przybędą prezydent Świdnicy Wojciech Murdzek oraz prezes WSSE Invest Park Urszula Solińska Marek, celem spotkania będzie przedstawienie planów dotyczących rozbudowy fabryki.
  • Orzech ADMIN
    Orzech 194666
    14.11.2012, godz. 10:29
    Gregs, czekamy na relację i dobre wiadomości :)
  • Orzech ADMIN
    Orzech 194666
    20.02.2013, godz. 14:53
    [quote:zo82dvtl] Colgate Palmolive rozbuduje kosztem ponad 102,5 mln zł kompleks produkcyjny w Świdnicy poniedziałek, 18 lutego 2013 Colgate Palmolive rozbuduje kosztem ponad 102,5 mln zł kompleks produkcyjny w Świdnicy. Koncern Colgate Palmolive uzyskał 8 lutego pozwolenie na przeprowadzenie inwestycji w świdnickiej podstrefie Wałbrzyskiej Specjalanej Strefy Ekonomicznej Invest-Park. W ramach przedsięwzięcia, do końca 2015 r. firma przeznaczy 102,5 mln zł na uruchomienie produkcji płukanek do jamy ustnej i zatrudni 80 pracowników. W styczniu inwestor przeprowadził postępowania urzędnicze związane z I etapem powiększenie fabryki w Świdnicy w rejonie ul. Stęczyńskiego i Kazimierza Wielkiego. W jej ramach istniejące obiekty rozbudowane zostaną o ok. 5,5 tys. m2. Przypomnijmy, że zakład produkcyjny Colgate Palmolive w Świdnicy jako generalny wykonawca zrealizowała Skanska, natomiast nadzór na inwestycją sprawowała spółka PM Group. Przedsięwzięcie objęło zagospodarowanie, kosztem 40 mln euro, nieruchomości o powierzchni ok. 22 ha. [/quote:zo82dvtl] Żródło: PREM