Amerykańska firma Harry's stawia na PoznańFot. Materiały prasowe

Amerykańska firma Harry's stawia na Poznań

Orzech
Orzech
REKLAMA

Kolejna światowa firma stawia na stolicę Wielkopolski. Marka kosmetyczna Harry's została nowym klientem GXO. Firma zajmie przestrzeń w magazynie współdzielonym w Poznaniu.

Harry's to amerykańska firma produkująca i sprzedająca sprzęt do golenia i produkty do pielęgnacji dla mężczyzn za pośrednictwem kanałów internetowych i detalicznych. Firma jest znana z usługi subskrypcji, w ramach której klienci otrzymują pocztą nowe ostrza do maszynek do golenia, krem ​​do golenia i inne produkty do pielęgnacji. Harry's ma siedzibę w Nowym Jorku. Firma została założona w lipcu 2012 roku przez Andy'ego Katz-Mayfielda i Jeffa Raidera.

– Marki kosmetyczne poszukują partnerów oferujących oszczędność i elastyczność. Oferta przeznaczona dla klientów magazynów współdzielonych daje dostęp do szytych na miarę usług, m.in. szybkiego skalowania czy sprawnego wdrażania niestandardowych rozwiązań – podkreśla Łukasz Wolski, senior operations director, GXO.

Logistyczny kampus GXO w Poznaniu obejmuje trzy centra logistyczne o łącznej powierzchni 60 tys. mkw. Centrum napraw zostało wyposażone w opracowane na miejscu urządzenia do przetwarzania zwracanych produktów, pomagając klientom przywrócić do ponownej sprzedaży aż do 96 proc. zwrotów e-commerce (3 proc. przekazywane jest na cele charytatywne, tylko 1 proc. kończy na wysypiskach śmieci).

REKLAMA

GXO w Poznaniu ma certyfikat ISO Stena Recycling oraz BREEAM na poziomie Very Good. Działania na rzecz środowiska obejmują m.in.: odzyskiwanie szarej wody, pobór wody bezpośrednio ze źródła P3, prywatną stację uzdatniania wody, stację ładowania samochodów elektrycznych i system paneli słonecznych na dachu.

GXO ma ponad 40 centrów logistycznych na całym świecie. Zatrudnia obecnie około 4 tys. pracowników w ponad 30 lokalizacjach o łącznej powierzchni 800 tys. mkw. w regionie Europy Środkowej. Dysponuje obiektami w Polsce, Czechach, Rumunii i w Niemczech. Oferuje usługi logistyczne w zakresie odbioru towaru, magazynowania, kompletacji i wysyłki, a także spersonalizowanych usług wartości dodanej, takich jak pakowanie prezentów.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA