Lider branży zarządzania zawartością online Box poinformował we wtorek, 15 grudnia o otwarciu w Polsce nowego oddziału zajmującego się badaniami i rozwojem. W celu przyspieszenia realizacji długoterminowej strategii produktowej, firma tworzy w Warszawie zespół, który przy współpracy z centralą w Kalifornii, będzie odpowiedzialny za rozwój kluczowych produktów Box.
W ciągu najbliższych 24 miesięcy planuje zatrudnić 150 specjalistów w Warszawie. Oprócz koncentrowania się głównie na inżynierach, Box zamierza również zatrudniać pracowników reprezentujących inne obszary, takie jak web development czy HR.
Biuro Box mieści się w samym sercu Warszawy, w nowo wybudowanym kompleksie Cambridge Innovation Center (CIC): Varso Place.
Z bazą ponad 100 000 klientów, Box wspiera największe przedsiębiorstwa i organizacje na świecie, ułatwiając im zarządzanie zawartością online. Z usług firmy korzysta między innymi General Electric, AstraZeneca, Morgan Stanley, Metropolitalna Służba Policyjna w Londynie, P&G, Schneider Electric, Eurostar i wiele innych.
REKLAMA
Od chwili swojego europejskiego debiutu w Wielkiej Brytanii w 2012 r., Box zyskał silną pozycję w Europie. Obecnie zatrudnia ponad 200 pracowników na Starym Kontynencie i stale poszerza swój międzynarodowy zasięg, zatrudniając ponad 2000 pracowników na całym świecie - w obu Amerykach, krajach Azji i Pacyfiku oraz w Europie.
O Box
Box (NYSE: BOX) to założona w 2005 r., wiodąca platforma do zarządzania zawartością online, która umożliwia organizacjom usprawnienie procesów biznesowych i wspiera codzienną pracę, chroniąc ich najcenniejsze informacje - wszystko to dzięki wykorzystaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań IT na świecie. Wśród klientów firmy znajdują się między innymi: AstraZeneca, General Electric, JLL i Morgan Stanley. Siedziba główna Box mieści się w Redwood City w Kalifornii, a oddziały zlokalizowane są w USA, w Europie i Azji.
Źródło: materiały prasowe