Arvato Supply Chain Solutions i Guess powiększyły magazyn w centrum dystrybucyjnym CLIP w Jasinie koło PoznaniaMateriały prasowe

Arvato Supply Chain Solutions i Guess powiększyły magazyn w centrum dystrybucyjnym CLIP w Jasinie koło Poznania

Orzech
Orzech
REKLAMA

Arvato Supply Chain Solutions w Polsce oraz marka Guess po roku owocnej współpracy postanowiły powiększyć magazyn z 20 000 mkw. do 32 000 mkw. w centrum dystrybucyjnym CLIP w Jasinie koło Poznania.

– Rozbudowa była konieczna ze względu na wzrost wolumenów wysyłkowych, spowodowanych dynamicznym rozwojem marki Guess w Europie Północno-Wschodniej. Współpraca z takim partnerem jak Arvato pozwala nam realizować dalsze plany rozwojowe w tym regionie – powiedział Marcello De Melgazzi, European Logistics Director w Guess.

Cała rozbudowa trwała zaledwie 3 miesiące, a pojemność magazynu została zwiększona z 960 000 szt. do 1 600 000 szt. przechowywanych produktów fashion. W ramach rozbudowy powiększono nie tylko miejsce składowania na odzież leżącą i wiszącą, rozbudowano strefę zwrotów ale także przystosowano magazyn do zwiększonych wolumenów wysyłkowych poprzez zwiększenie ilości stołów do obsługi i wdrożenie algorytmu opierającego się na „problemie komiwojażera” (wyznaczenie najkrótszej trasy) wspierający rozmieszczenie i konfekcjonowanie produktów. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom wzrosła przepustowość całego centrum logistycznego.

REKLAMA

– Dziękuję firmie Guess za zaufanie. Rozpoczęliśmy współpracę w 2021 roku, a już teraz otwieramy nową część magazynu, powiększając go o ponad 50 proc. To wszystko dowodzi, iż rozwój kanału e-commerce, inwestycja w Polsce oraz wybór Arvato SCS to była właściwa decyzja – powiedziała Lidia Ratajczak-Kluck, Prezes Zarządu Arvato Supply Chain Solutions w Polsce.

W ramach świadczonych usług, w Jasinie k. Poznania realizowana jest usługa fulfillment obejmująca magazynowanie, kompletowanie i pakowanie zamówień, obsługę zwrotów oraz usługi VAS. Operacje logistyczne oparte są na systemie WMS SAP Arvato, skonfigurowanym na potrzeby klienta Guess.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA